תקשורת אמיתית

יונ 164 דקות

איך להתחיל עם בחורה ליד חברה שלה

הרבה גברים שרואים בחורה שמוצאת חן בעיניהם נמנעים מלגשת אליה, רק בגלל שהיא נמצאת עם חברה או קבוצה של חברים.

 

אז בבלוג של היום נסביר לך צעד אחרי צעד מה אתה צריך לעשות בשביל שתדע איך להתחיל שיחה עם בחורה שנמצאת ביחד עם עוד מישהי, תדע מה הם הדברים שאתה צריך לעשות כדי להסביר לבחורה שאתה מעוניין בה (ולא בחברה שלה) ובנוסף איך לנהל את השיחה בסיטואציה שבה היא נמצאת עם חברה שלה

 

בשביל שתצליח להתחיל עם בחורה שנמצאת עם חברה שלה סידרנו לך את כל השלבים החשובים לפי הסדר. כך שכבר בסיום הקריאה תוכל לצאת ולהתחיל עם בחורות שמוצאות חן בעיניך, גם אם הן לא לבד!

1.  קודם כל תיגש

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כשאתה רואה בחורה שמוצאת חן בעיניך, זה פשוט מאוד לגשת!

 

כשאתה מתחיל עם בחורה ליד חברה שלה, אתה מתחיל עם אותה בחורה כאילו היא הייתה לבד. תיגש, תחמיא לה על משהו, תלחץ לה את היד. ולאחר מכן תציג את עצמך גם בפני החברה שלה.

 

2.  שיחה נורמטיבית

הדבר הבא שאתה צריך לעשות זה לנהל שיחה נורמטיבית עם שתי הבחורות – גם עם זו שמצאה חן בעיניך וגם עם החברה שלה.

 

כשאתה שואל שאלה, תדאג לשאול את שתיהן. או במקום לשאול שאלות סופר בנאליות שהן רגילות לשמוע באופן קבוע, אתה יכול להניח הנחות. אבל כשאתה מניח הנחה כלפי הבחורה שמצאה חן בעיניך כמו "את נראית תל אביבית" תדאג להגיד גם משהו בסגנון הזה לחברה שלה, או אפילו על שתיהן – "אתן נראות תל אביביות"

 

בנוסף לזה, אם אחת מהן שואלת אותך שאלה, כמו נניח "מאיפה אתה?", אתה לא חייב ישר לענות. אתה יכול לאתגר אותן ולתת להן לנחש. בחורות אוהבות שמאתגרים אותן.

 

אבל, חשוב שתזכור - אתה כן רוצה להראות שאתה מעוניין בבחורה אחת ושעם הבחורה השנייה אתה פשוט חברותי. זה קריטי להמשך כי ככה הדינמיקה תהיה מאוד ברורה ולא יהיה בלבול.

 

זאת אומרת שעם הבחורה שאתה מעוניין בה תתנהג באופן מאוד פלרטטני ועם השנייה, החברה שלה, תתנהג באופן ידידותי.

 

 

3.  היא גם צריכה להשקיע וליהנות

לאורך השיחה עם שתי הבחורות חשוב שתגרום להן לצחוק, ליהנות וגם להשקיע מחשבה ומאמץ. זה יכול להיות דרך הנחת ההנחות שלך כשתגיד לבחורה שמוצאת חן בעיניך משהו כמו "את נראית לי נהגת שודים", לדוגמה. או שכשתיתן לה לנחש דברים לגביך תענה בצורה מצחיקה ותעזור לה לנחש.

 

וככל שהבחורה שאתה מעוניין בה תרגיש יותר בנוח בשיחה היא תזרום איתך, כי יהיה לה הרבה יותר קל להכיל את "סיפור ההיכרות" שלכם.

 

זאת אומרת, שבחורה שהכרת ברחוב, כשהייתה יחד עם חברה, חושבת לעצמה "אני יכולה לספר שהלכנו שתינו ברחוב, ואז הכרנו איזה מישהו. הוא חשב שאנחנו משעממות בהתחלה, והסתבר שהיינו מגניבות. ולא יודעת, זה פשוט זרם. זה פשוט קרה"

 

זה סוג סיפור שהבחורה תעדיף לספר והיא תהנה ממנו יותר גם באופן כללי, מאשר סיפור של "הוא בא והתחיל איתי. הוא אמר כל מיני משפטים מוזרים, ושכבתי איתו בסוף" – זה לא סיפור שהבחורה תרצה כל כך לספר ולשתף חברות או קרובים שלה.

 

4.  תזיז את הדברים קדימה

אז אחרי שגרמת לבחורה שאתה מעוניין בה (ולחברה שלה, לא פחות חשוב) להרגיש בנוח איתך וגם לקבל בעצמה את ההיכרות הזאת ביניכם, הגיע הזמן שתזיז את הדברים ותחליף איתה טלפון. כן כן, ליד החברה, שגם היא עכשיו רואה בך בחור חמוד ומצחיק, מה שסביר להניח יעזור לך אחרי שתיפרדו לשלום באותה אינטראקציה והן ימשיכו לדבר עליך...

 

ואתה יכול לעשות את זה בשלוש שאלות מומלצות, שלרוב עוזרות לבחורים שמתאמנים איתנו –

א. את ספונטנית/את הרפתקנית?

זאת שאלה שאתה רוצה לקבל עליה "כן". אחרי שהיא עונה בחיוב, אתה יכול לשאול אותה

ב. אז מה את אומרת על קפה עם בחורים חמודים? (או משהו בסגנון, במילים שלך)

אחרי שהיא עונה "כן" על זה, אתה חותר לכיוון פגישה –

ג. איך היום/השבוע שלך נראה?

ומשם אתה קובע איתה בהתאם

 

כל זה יוצר למעשה איזושהי הדרגה במקום להיות יבש ולקבוע לה עובדה "תקשיבי, אנחנו ניפגש מחר ב-20:00 פה", שמצד אחד זה יכול להיות נחמד ולהישמע אסרטיבי, אבל גם יכול מאוד להיות שבכלל לא מתאים לה מבחינת הזמן או המיקום ואתה סתם תפספס.

 

ודרך נוספת היא להגיד לה בביטחון משהו כמו "וואלה תקשיבי, נראה כאילו יש לנו הרבה דברים במשותף, בואי נשתה קפה מתישהו". גם הדרך הזאת סבבה, גם היא עובדת במצבים מסוימים. והעיקר העיקר שאתה תעשה משהו כדי להזיז את זה קדימה, להחליף מספרים ומשם להמשיך איתה הלאה לאיזה קשר שמתאים לכם.

 

5.      אתה לא שם רק בשביל המספר

אחרי שלקחת את המספר, זה הזמן שלך להראות לבחורה שאתה שם בשבילה, ולא בשביל המספר שלה. חשוב שתישאר במקום ותמשיך לדבר ולצחוק עם שתיהן. ככה למעשה אתה מראה להן שלא ניגשת רק בשביל להחליף מספר, וזה סופר סופר קריטי.

 

וברגע שאתה עושה את זה והן סבבה איתך, כדאי שתסיים ב"וייב" חיובי, עם איזשהו חיוך ומשפט כמו "היה מגניב להכיר אתכן". כי יכול להיות שהשיחה שלך תלך ממש ממש טוב עם בחורה מסוימת, אבל הסיומת תהיה מוזרה, לחיצת יד משונה כזאת או חיבוק מוזר וזה יהרוס הכל.

 

לך פשוט על לחיצת יד רגילה וחיוך, וככה הסיכוי שהבחורה תענה אחר כך הוא הרבה יותר גבוה. כי בסופו של דבר הזיכרון האחרון של הבחורה ממך הוא הכי הכי חשוב.

 

 

אבל אם אתה מרגיש שאתה עדיין לא מסוגל לגשת לבחורה שמוצאת חן בעיניך אם היא נמצאת עם חברה, חבל שתפספס! תשאיר פרטים לשיחה חינמית לגמרי עם אחד מהיועצים שלנו

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

לשיחת ייעוץ חינם לחץ כאן

 

 

 

    4240
    3