top of page
חיפוש

8 דברים שגברים עושים שמורידים לבנות

 

יש כמה תכונות של גברים שיכולות לחבל לך בקלות בניסיון להכיר בנות, ברגע שהבחורה קולטת את אחת מהן עליך.

 

ובבלוג הזה אתה הולך לדעת מהם 8 הדברים האלה שהכי מורידים לנשים. מהן שמונה התכונות של הגבר הנזקק והלא מושך.

 

ומצד שני, אתה הולך לדעת מה אתה צריך לעשות כדי להחליף את 8 הדברים האלה, וכדי ליצור מצב שאתה בן אדם כריזמטי, שמושך נשים איכותיות לחיים שלו.




אז מהם 8 הדברים שהכי מורידים לנשים?

 

1. עצלנות / דחיינות

כולנו מכירים את הגבר הזה שכל הזמן אומר שהוא יעשה משהו ולא עושה אותו. עכשיו, מעבר לזה שזה שאתה לא עומד במילה שלך בתור גבר, זה משהו שהוא פשוט לא גברי באופן כללי, כשבנות רואות שאתה רוצה ומתחייב לעשות דברים, ואתה לא עושה אותם, זה פשוט מראה להן שאתה לא גבר של המילה שלך, ואם אתה לא גבר שעומד במילה שלו אז מבחינתה היא לא יכולה לסמוך עליך ובטח לא לבנות איתך עתיד.

 

ולצורך העניין, אם אתה נמצא במערכת יחסים, והבחורה רואה שבאופן קבוע, אתה לא מתקדם ואתה לא עושה את הדברים שאתה אומר שאתה צריך לעשות המשיכה שלה אליך תרד, ותרד ותרד...


ולכן, בבקשה, בבקשה, בבקשה, אל תהיה הבחור הזה שאומר "אה, אני אפתח עסק, כן, כן, אני יודע, אבל פשוט עכשיו אין לי זמן עם העבודה" או "כן, כן, אני יודע שאני צריך להתאמן, אבל, אתה יודע, החיים... והמכון נסגר ב-21:00, איך אני יכול להתאמן אם המכון סגור?" או שאתה פשוט בחור כזה שכל הזמן מתרץ לעצמו תירוצים.


בבקשה ממך, אף אחד לא קונה את התירוצים האלה חוץ ממך.


תירוצים הם, כמו שהם, תירוצים. ואפשר להתגבר עליהם. אז, מה שאתה רוצה לעשות זה לשים לב איפה בחיים שלך אתה אומר שאתה רוצה לעשות דברים אבל אתה לא עומד מאחורי המילה שלך, ומשם להתחיל להפוך להיות הבחור שכן עושה ומיישם דברים.


כי גבר שלא משקיע בעצמו, שלא קם בבוקר, שלא עושה את הדברים שהוא אומר שהוא צריך לעשות וצריך לגרור אותו זה אחד מהדברים שהכי מורידים לנשים.



2. חוסר רגישות

התכונה השנייה שמורידה לנשים זה חוסר רגישות. זה הגבר הזה שלא מסוגל להבין ולהכיל את הצד הרגשי של הבחורה, וגם את הצד הרגשי בו. זה גבר שכל הזמן כשהבחורה באה ומדברת איתו על הרגשות שלה, הוא נותן לה פתרונות לוגיים.


הגבר החסר רגישות נשמע כזה "אממ... אבל דיברנו על זה. אממ... אבל, את יודעת. אממ... אבל אני עשיתי ככה וככה וככה וככה". הוא מלא כל הזמן בכל מיני טיעונים לוגיים כאלה, או שמנסה לצאת צודק בכל ויכוח. אבל מה שאתה חייב להבין זה שנשים לאו דווקא רוצות פתרון על הדברים שהן מדברות עליהם.


יש פעמים שהן רוצות פתרון וזה אחלה, ולהציע פתרון בזמנים האלה יכול לתת לך איזשהן נקודות. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים שלגברים במערכות יחסים (ובאופן כללי לגברים בתקשורת עם נשים) אין הרבה נקודות זכות. ומה זאת אומרת? זאת אומרת שהאישה כל הזמן באיזשהו מצב רגשי כזה שבא וחולף, וקשה לה לזכור נקודתית מה הגבר עשה טוב ומה הגבר לא עשה טוב, אלא היא יותר פועלת על בסיס מה שהיא מרגישה כרגע.


וזה לא אומר שלדברים שעשית אין משמעות במערכת היחסים ביניכם, אבל אתה צריך להבין שכשהבחורה מביעה את הרגש שלה באותו הרגע - זה מה שהיא מרגישה, זו המציאות שלה באותו הרגע, זה 100% המציאות שלה, ויכול להיות שהמציאות הזאת תשתנה עוד 10 או 15 דקות, אבל כרגע זאת המציאות שלה.

 

ובתור גברים קשה לנו לתפוס את זה. אבל חוסר הרגישות זה פשוט מאוד מאוד מוריד לנשים. אז כדי לפתח את הרגישות שלך, מה שהיינו ממליצים לך לעשות זה קודם כל לשים לב באיזה אזורים אתה לא רגיש, וגם לעסוק בפעילויות שהן יותר רגישות.


פעילויות כמו מדיטציה, יוגה, פילאטיס, כל הדברים שאתה רואה כנשיים - זה דרכים להביא לך ולהעצים בך את האנרגיה הנשית שלך, שהיא אנרגיה מאוד מאוד חשובה לבנייה של מערכות יחסים, לתחזוקה שלהן, וגם ליצירת נוחות - שהבחורה תרגיש בנוח איתך במהלך השיחה. וחשוב שתדע שלא רק האנרגיה הגברית היא הכרחית לגבר. גבר מאוזן זה גבר מושך ב-100%.



 

3. נשאר באותו המקום

התכונה השלישית בגברים שמורידה לנשים זה פשוט גברים שנשארים באותו המקום.

 

תגיד אחי, אתה גם מסוג האנשים האלה שפשוט אומרים "כשאני אגיע לשם, אני אעשה את זה", ומדברים איתך אחרי שנה או שנתיים ואתה עדיין באותה העבודה, אתה עדיין עושה את אותו הדבר, אתה עדיין נראה אותו הדבר? אם כן, אז אתה בהגדרה שלך, אתה Turn Off אחד גדול, אוקיי?


עכשיו, אנחנו לא אומרים את זה כדי לרדת עליך, חס וחלילה. אנחנו פשוט רוצים שתבין שנשים איכותיות לא סובלות גברים שלא מתפתחים. וכמובן שגם הן בתור נשים, יש להן את האחריות לבוא ולהתפתח בעצמן.

 

אז מה שאתה רוצה לעשות זה תמיד להיות בגרף של התפתחות. אם עוד לא עשית את זה, אז זה הזמן להתחיל באיזשהו תהליך של התפתחות אישית, באיזשהו תהליך של צמיחה (ואנחנו מדברים על צמיחה מתמדת) שכל יום אתה עובד על משהו, כל יום אתה מתמודד עם משהו, כל יום אתה משתפר, לומד משהו חדש... ואנחנו מבטיחים לך שאם תעשה את זה, אתה תהפוך להיות משמעותית גבר הרבה יותר מושך.

 

4. תלוי בדברים חיצוניים

התכונה הרביעית שהיא ממש מכבה נשים זה להיות תלוי בדברים חיצוניים בשביל הביטחון העצמי שלך.


חוסר ביטחון זה משהו שבאופן כללי מאוד מוריד לנשים, אבל כשהביטחון העצמי שלך תלוי בדברים חיצוניים כמו כסף, מכונית, מראה והוא יורד ברגע שחסר לך אחד מהם או שאחד מהם נמצא בתקופה לא יציבה (כמו מצב כלכלי) זה דבר שמאוד מאוד מורידים לנשים.


ותשאל את עצמך – האם היית מרגיש ביטחון עצמי בצורה זהה גם אם היה לך מינוס בבנק וגם אם היה לך עכשיו 50,000 ₪ בחשבון? האם הביטחון העצמי שלך היה נשאר אותו דבר גם אם עכשיו עלית כמה ק"ג בתקופת החגים? או שהאוטו שאתה נוהג בו פחות שווה מהאוטו של זה שאתם עומדים לידו עכשיו ברמזור?


אם התשובה היא לא, אז משהו שם לא מסתדר. כי ביטחון עצמי אמיתי זה בתחושה שלך, בתחושה של מי שאתה. ובתחושה של ההתקדמות, ההתקדמות המתמדת הזאת היא מה שנותן לך את הביטחון, ולא הדברים שאתה משיג, לא הסקס, לא הדייטים, לא הזוגיות, אלא אתה עם עצמך.


דברים כמו מדיטציה, מיינדפולנס, יוגה - כל העבודה הרוחנית הזאת תעזור לך למצוא דברים שלא תלויים בשום דבר אחר. הרי מדיטציה זה לא משהו שאתה צריך להרוויח, אלא משהו שאתה עושה, משהו שאתה מגלה, תהליך מסוים שאתה עושה. וההתפתחות הרוחנית הזאת מאוד מאוד תעזור לך פשוט להישאר רגוע ומקורקע לאורך כל התהפוכות בחיים שלך.

 

 

5. התעסקות במראה

הדבר החמישי שמאוד מאוד מוריד לנשים אלו גברים שכל הזמן מתעסקים במראה החיצוני שלהם. אתה מכיר את הגברים האלה שכל היום במראה מביאים מסרק, שמים חומר לזקן, מסדרים כל הזמן את החולצה, כל הזמן צריכים להסתכל על עצמם? זה Turn Off רציני, כי זה פשוט מראה על חוסר ביטחון בהרבה פעמים.

 

אתה חייב להבין שזה כל כך מוריד לנשים שגבר מתעסק במראה החיצוני שלו יותר מבחורה. כאילו, אם באמת לוקח לך יותר זמן להתארגן ממה שלוקח לבחורה שאתה יוצא איתה, אתה יודע שמשהו לא בסדר. אם אתה מאלו שחייבים להסתפר אחת לשבוע, ושהזקן חייב להיות מושלם, והחולצה חייבת לשבת בול – זה פשוט מגעיל נשים.

 

אז כן, תשקיע את הזמן במראה החיצוני שלך, תסתפר, תהיה מסודר ונקי, אבל אל תשקיע יותר מדי.



6. שיפוטיות

התכונה השישית של גברים שמורידה לנשים בטירוף זה שיפוטיות. הגברים האלו ששופטים נשים, שופטים גברים, שיושבים בבית קפה או הולכים ברחוב ושופטים אנשים מסביבם בגלל מה שהם לובשים, בגלל איך שהם מדברים או מתנהגים – "וואיי תראי עם איזה מכנסיים קצרים היא הולכת... וואיי ההוא ממש לא יודע להתאים את הבגדים... תראי איך זאת יושבת...איך הוא אוכל..."


ואנחנו רוצים שתסתכל על זה בצורה הבאה - כשאתה שופט אנשים אחרים אתה בעצם שופט איזשהו חלק בך. כשאתה שופט בן אדם אתה בעצם מרגיש איזשהו משהו, והמשהו זה בדרך כלל זה משהו שאולי אתה עושה או משהו שאתה חושב עליו שאתה סוג של מדחיק. אתה מדחיק את העניין הזה בך ואז כאילו הרבה יותר קל לדבר על הבן אדם האחר כאילו הוא עשה משהו לא בסדר.

 

אז רק שתכיר - היה מחקר שחקר התנהגות של גברים ביחס לזה שהם רואים סרטון פורנוגרפי של גייז. לקחו שתי קבוצות. קבוצה אחת של גברים שלא מדברים נגד הנושא והנושא בכלל לא מעניין אותם, וקבוצה שנייה של גברים שהם ממש מציגים את עצמם כהומופובים ואפילו מפגינים ופועלים נגד זה במחאות וכו'.

 

אתה יכול לנחש איזו קבוצה במחקר הראתה שהיא יותר מגורה כלפי אותם הסרטונים האלה? אם אמרת שהקבוצה השנייה אז כן, צדקת. הקבוצה של ההומופובים הייתה יותר מגורה מסרטונים פורנוגרפיים מאשר הקבוצה של הגברים שלא מדברים ולא פועלים נגד.

 

למה? כי כשאתה מדחיק משהו אתה שופט אותו ואתה יוצא נגדו (ברוב הפעמים). כשאנחנו שופטים אנשים זה לרוב בגלל שהם משקפים לנו איזושהי הקרנה של משהו שאנחנו שופטים בעצמנו.

 

תסתכל על העולם כאילו זה המראה שלך. תשאל את עצמך "איזה חלק בי אני שופט" ותלמד לקבל ולשחרר את זה.

 

ואיך זה קשור לעניין שלנו ולמה זה כל כך מוריד לנשים? מעבר לזה שבן אדם שכל הזמן שופט אנשים סביבו הוא אדם שמשדר אנרגיות שליליות לא נעימות, הבחורה שאתה יוצא איתה או מנסה להתחיל איתה לא תרגיש בנוח להיות היא עצמה כי היא תחשוש שתשפוט אותה על כל דבר שהיא תרגיש, תעשה או תגיד.

 

ולכן, מה שאתה רוצה לעשות זה קודם כל לעבוד על זה באופן כללי - כחלק מההתפתחות האישית שלך להפוך להיות בן אדם פחות קנאי, פחות שופט.


 

7. לא לעמוד במילה שלך

הנקודה השביעית שמורידה לנשים היא לא לעמוד במילה שלך. הבטחת משהו לחברה שלך, הבטחת משהו למישהי, אמרת שתעשה משהו ולא עשית אותו - אתה משמעותית מוריד לבחורה.

 

ולמה? כי מבחינת הבחורה, כשאתה לא עומד במילה שלך פעם אחת אתה גבר לא אמין ואתה צריך לבנות את האמון שלך מחדש.

 

וזה לא אומר שהיא תיפרד ממך כי פעם אחת לא עשית משהו. כן, יש נקודות זכות על דברים טובים שאתה עושה בתקשורת או בקשר איתה, אבל הנקודות האלו יכולות להיעלם תוך כמה פעמים כשאתה פשוט לא עומד במילה שלך - הבטחת שאתה תגיע בזמן ולא עמדת בזה, הבטחת לבחורה שאתה תעשה משהו ולא עשית, הבטחת לחברה שלך שתצאו לאיזושהי ארוחת ערב ובסוף אמרת לה "אה, יש לי עבודה".


כל זה זה פשוט Turn Off, כי באופן כללי, גבר שלא עומד במילה שלו, זה גבר שהבחורה לא יכולה לסמוך עליו. ואם היא לא יכולה לסמוך עליך, היא לא יכולה להיפתח, היא לא יכולה להימשך, ונוצר אצלה איזשהו מחסום.

 

אז תשאל את עצמך - איפה בחיים שלך אתה לא איש של המילה שלך? ואתה חייב לפתח מילה של גבר. אתה חייב לפתח מילה.


מילה של גבר זה שכשאתה אומר אז זה קורה. ואם זה לא קורה, אני אעדכן אותך. זאת אומרת, אם אתה רואה שאתה לא מגיע לארוחת הערב, אתה רואה שאתה לא מספיק לעשות מה שהיא אמרה, אתה תעדכן אותה "היי, תקשיבי, אני לא מגיע היום. אני ממש ממש מצטער" ותמצא חלופה!


"אה, אוקיי, אבל אני יכול למחר בערב, אני מאוד מאוד אשמח לשבת איתך, זה בסדר מבחינתך?" והתקשורת הזאת היא הרבה יותר מושכת מבחינת נשים, וזה פשוט משהו שיכול לתקן, במידה ואתה רואה שאתה לא מצליח לעמוד במשהו שהבטחת.

 

8. רציני מדי

הדבר השמיני שמוריד לנשים אלו גברים רציניים מדי. הגברים האלה שלא יכולים לצחוק, הגברים שלא יכולים לרקוד, הגברים שלא יכולים ליהנות, להשתחרר, שכל הזמן עומדים בפרצוף רציני, שאכפת להם מה אנשים אחרים חושבים, איש העסקים הזה שלא יכול להשתתף במסיבה - זה Turn Off רציני.

 

דווקא גבר שיכול להשתטות, יכול לרקוד, זה גבר שמושך הכי הרבה תשומת לב במועדון, וזה הגבר שהבחורה יכולה להיפתח אליו.

 

כי תשים לב שכשבן אדם אחר פתוח ועושה שטויות, זה נותן לך את הלגיטימציה לעשות שטויות. עכשיו, זה לא אומר שלא רצית לעשות שטויות לפני זה ופתאום אתה רוצה. אלא שרצית, אבל לא היה לך את האישור "החברתי" לזה.


אז אם אתה משתטה, זה נותן לבחורה את האפשרות להשתטות ולהיות ספונטנית ולזרום איתך ולעשות איתך דברים ממש ממש מגניבים. אל תהיה רציני מדי.




ואם מעניין אותך לשמוע דברים נוספים על מה כדאי או לא כדאי לך לעשות ואיך, ואם בא לך ללמוד את השיטה שלנו ולהבין איך אנחנו נוכל להדריך אותך למצוא את המילים והמשפטים שהכי מתאימים לך בשביל להצליח עם נשים שאתה מעוניין בהן  - אנחנו מזמינים אותך לשיחה בה נבין בעזרת היועצים המנוסים שלנו איפה אתה נמצא כרגע מבחינת חיי הדייטינג שלך, ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להגיע לתוצאות שאתה רוצה.

673 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page