top of page
חיפוש

איך ליצור משיכה מינית אצל בחורה

להרבה גברים שפונים אלינו יש תמיד איזושהי מישהי ספציפית שמאוד מוצאת חן בעיניהם, שהיו רוצים לדעת מה הם יכול לעשות כדי לגרום לה להימשך בחזרה, או באופן כללי מבקשים להבין קצת יותר את הפסיכולוגיה הנשית, ולהבין מה גורם לנשים להימשך מינית לגברים.

 

אז את הבלוג של היום בחרנו להקדיש בדיוק לדברים האלו!

 

היום נדבר איתך על הגורמים שמעוררים משיכה אצל נשים, כדי שגם אתה תדע, כבר ברגע שתסיים לקרוא, מהם הדברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום לנשים שאתה מכיר להימשך אליך יותר מבחינה מינית (כן כן, גם לזו הספציפית שאתה מעוניין בה)!



רוב הגברים שמבקשים לדעת איך לגרום לנשים להימשך אליהם יותר פשוט עוד לא למדו את הכלים או את ההבנה המתאימה כדי לדעת מה לעשות ספציפית כדי לגרום לזה לקרות.


אז בוא נדבר שנייה על למה חשוב בכלל לדעת איך ליצור משיכה מינית אצל בחורה –

 

תראה, בעולם שבו רוב הגברים מנהלים שיחות לוגיות ומשעממות עם נשים, גברים שיודעים ליצור משיכה מינית, הם פשוט מתעלים פי כמה על אותם הגברים האלה.


חשוב שתדע, שהמציאות הכללית של בחורה זה שרוב היום היא מקבלת הודעות משעממות ולוגיות, וכשגברים מנסים לדבר איתה אז השיחות משעממות ולוגיות. ואין הרבה גברים שמדליקים אותה ומעניינים אותה.


ופתאום תחשוב שיש איזשהו גבר שיכול להתבלט, איזשהו גבר שיכול לעשות משהו שגורם לה להידלק, שגורם לה לפתוח את העיניים לרווחה, שגורם לה לשאול את עצמה "וואו, מי זה? אני רוצה להכיר אותו".


ואותו הבחור הזה מתבלט מעל כל אותם גברים, שיכול להיות שהם נראים יותר טוב ממנו ויש להם יותר כסף, אבל הם פשוט לא מעניינים את הבחורה.

 

אז קודם כל נתחיל בכלל חשוב - אם אתה רוצה סטוצים, אם אתה רוצה זוגיות, אם אתה רוצה יזיזות (או כל מה שאתה רוצה עם הבחורה) זה קשור ליכולת שלך ליצור משיכה מינית.

ואם אתה לא יודע ליצור משיכה מינית, אתה לא תוכל להגיע לאף אחד מהדברים האלה שציינו, ובטח ובטח לא עם בחורות איכותיות, יפות, שוות, או איך שאתה רוצה להגדיר את זה.

 

בוא נתחיל ממה לא -

 

יכול להיות שאתה צפית בסרטים וראית אולי את ג'יימס בונד עם הבירה כזה נשען על הבר ופשוט מדבר עם הבחורה, ואז משיכה נוצרת איכשהו, ואתה תוהה לעצמך "רגע, מה הוא עשה שגורם לבחורה לרצות לשכב איתו?" או שאתה רואה איזשהו גיבור על שעושה איזשהו מעשה יוצא דופן, מציל חתול מלטבוע או וואטאבר, ואז פתאום הבחורה אומרת "איזה חתיך אתה, איזה שווה. בוא, אני רוצה לצאת איתך" ואתה תוהה – "אוקיי, אז כאילו מה שאני צריך לעשות זה משהו יוצא דופן כדי שהיא תימשך אליי? או שאולי בכלל כמו ג'יימס בונד אני צריך להיות אדיש כזה ומרוחק, קצת קר?" ואנחנו יכולים להבין למה כל הסרטים האלו יכולים ליצור המון המון בלבול.


באופן כללי, לא היינו ממליצים ללמוד מסרטים שום דבר בהקשר של איך להתחיל עם נשים, כי סרט במהות שלו הוא מבוים. וגם אם יש שם אלמנטים טובים קשה מאוד לקחת ולהעתיק את אותם דברים שראית על המציאות, כי המציאות היא מאוד דינמית.

 

ובוא נודה על האמת, המציאות גם יותר משעממת מסרט. סרט זה תמיד מגניב, הם תמיד מנסים לרגש אותך, ובמציאות אתה לא חייב כל הזמן לרגש בן אדם ולעשות איזשהו טריק ועוד איזשהו משהו.

 

אז מה משפיע על משיכה מינית?

קח בחשבון שמשיכה יכולה לקרות גם אם אתה לא עושה כלום. כי יכול מאוד להיות שבעיני אותה בחורה מצאת חן והיא אוהבת את איך שאתה נראה, איך שאתה מדבר, איך שאתה עומד ולמעשה משיכה יכולה כבר לקרות. העניין הוא שזה לא משהו שאנחנו יכולים להיות עקביים איתו.


זאת אומרת, זה קל להגיד "אוקיי, תמצא נשים שנמשכות אליך", אבל מי יודע מי נמשכת אליך?

מה, כמה, למה...?


וגם באופן כללי, אנחנו מאמינים שהמשיכה הראשונית הזאת היא לא מספיקה כדי גם לשכב עם אותן הנשים האלה. ולכן, אתה יכול לראות גבר שנראה מאוד טוב במכון הכושר ונשים נמשכות אליו בגלל המראה שלו ובגלל דרך האימון הגברית שלו, אבל בתכלס לא קורה עם זה כלום כי הוא לא בא או לא מדבר איתן או לא מפלרטט. וגם אם הוא מדבר עם נשים הוא יוצא כזה אהבל ומסתרבל ובאמת הוא לא יודע מה לעשות (למרות שהוא נראה טוב).


ומה שכן משפיע על משיכה מינית הם שני דברים עיקריים - 


1. ההתנהגות

הדבר הראשון, ואולי הדבר הכי חשוב בהקשר של שיחה בין גברים לנשים, זו ההתנהגות. מבחינה אבולוציונית, אנחנו מתוכנתים להגיב בדרכים שונות לכל מיני התנהגויות. ובמקרה שלנו – גבר שיתנהג בצורה דומיננטית ימשוך אליו נשים.


בחורה יכולה לראות תמונה של גבר ולהגיד שהיא נמשכת אליו (כי הוא נראה בדיוק בטעם שלה), אבל כשהיא תראה אותו במציאות ההתנהגות שלו זה מה שייקבע אם המשיכה תתקיים באמת או לא.

 

אם הבחור ילך שפוף, יפגין חוסר ביטחון, פרצוף חסר אונים כזה, יסריח מהגוף או שהשיניים שלו יהיו צהובות להחריד – היופי שלו בתמונה (או הקוביות מתחת לחולצה) כבר לא ישנו שום דבר. הבחורה פשוט לא תימשך אליו.

 

אבל אם הבן אדם הולך זקוף, מחייך, מדבר עם הידיים, נראה נקי ומסודר - אז סביר להניח שהבחורה תימשך אליו גם במציאות.


אז חשוב שתזכור שההתנהגות בראש ובראשונה זה האקס פקטור בתקשורת בין גברים לנשים.


כשאתה עובד על ההתנהגות שלך וההתנהגות שלך אפקטיבית וטובה, אתה יכול ליצור משיכה מינית. כי אתה יודע מה אתה צריך לעשות, אתה יודע איך אתה צריך להתנהג.




2. הורמונים

הדבר הבא שאנחנו רוצים לדבר עליו זה מה שיוצר משיכה מינית בסופו של דבר (אם אנחנו צריכים לפרק את זה לרמה ביולוגית) זה ההורמונים.


עכשיו אנחנו לא ניכנס ספציפית לאיזה הורמון נדלק, כמה, למה ואיך. אנחנו כן יכולים להגיד לך אבל שזה משהו שקורה. זאת אומרת, זה הורמונים שמשתחררים בגוף ואז אנחנו נמשכים לאותו הבן אדם.


אנשים אומרים שכשבן אדם אוהב בן אדם אחר הכימיה בגוף משתנה כשהוא רואה את אותו הבן אדם. אז בסופו של דבר יש פעולה שעשית או משהו שקרה ולאותו בן אדם יש איזושהי תגובה כימית. עכשיו, כמובן שאנחנו רוצים שתהיה תגובה כימית חיובית.


תגובה כימית של קרבה - היא רוצה להיות קרובה אליך. תגובה כימית של משיכה - אותה בחורה משהו בגוף נדלק, משהו זז. זה יכול להיות קצת דופמין, יכול להיות שהיא רוצה ליהנות ולעשות כיף.


הורמונים שקשורים להנאה, לסיפוק ולעינוג זה בעצם ההורמונים שאנחנו רוצים ליצור כשאנחנו רוצים ליצור משיכה מינית. ואם אנחנו מדברים על יצירת משיכה מינית אז אנחנו יכולים להגיד שאם יש איזושהי התנהגות מסוימת שאפשר לומר שאם אתה תעשה את זה נשים ימשכו אליך יותר זה פלירטוט.

 

גבר ששולט במיומנויות הפלירטוט שלו, גבר שמבין מה לעשות, איך לעשות, כמה, למה ומתי. הוא מבין איך להשתמש בדיבור שלו כדי ליצור משיכה. הוא יודע איזה משפטים לומר ויודע להשתמש בטונציה שלו. הוא חכם, הוא שנון, הוא יודע לגעת, הוא יודע להתקרב. גבר ששולט במיומנויות האלה, זה גבר שבמהות שלו יודע ליצור משיכה מינית יותר מהגבר שנראה טוב, הגבוה והחתיך שלא יודע לעשות את כל זה.


למה? כי כמו שאמרנו, ההתנהגות בעצם היא זאת שיוצרת את המשיכה. ולכן הפלירטוט זאת התנהגות ספציפית שיוצרת את אותם ההורמונים האלה שדיברנו עליהם.

 

ובתכלס, גבר שיודע לפלרטט יכול לפצות על הרבה דברים אחרים. הוא יכול לפצות על העובדה שהוא נמוך, הוא יכול לפצות על העובדה שהוא מקריח, הוא יכול לפצות על העובדה שהוא לא עשיר, כי הוא יודע והוא שולט באחת המיומנויות הכי חשובות בתקשורת בין גבר לאישה.


ומה אתה יכול לעשות כבר מעכשיו?

ריכזנו לך כאן שלושה דברים שאתה יכול כבר עכשיו ליישם בסוף הקריאה, כדי ליצור משיכה מינית אצל הנשים שאתה מכיר –

 

א. סטטוס גבוה

הדבר הראשון שאתה רוצה ליישם ולעשות זו התנהגות של גבר בעל סטטוס גבוה.

 

באופן כללי, אם אנחנו צריכים לחלק גברים לשני סוגים (בהכללה גסה, כמובן), אז יש גברים שהם בעלי סטטוס גבוה, ויש גברים שהם בעלי סטטוס נמוך.

 

האנשים שהם בעלי סטטוס גבוה הם הגברים שיש להם גישה להרבה משאבים. וכשאנחנו אומרים משאבים, אנחנו מתכוונים שיש להם הרבה נשים שמעוניינות בהם, יש להם כסף והרבה חברים.


ולעומתם, אנשים בעלי סטטוס נמוך חיים בחוסר. יש להם חוסר בעבודה שמכניסה המון כסף, יש להם חוסר בחברים, חוסר בבחורות ובסקס, יש להם חוסר בתשוקה לחיים, ויכול להיות שהם גם חווים דיכאון.

 

מה שאתה רוצה לעשות בתור גבר, כשאתה מדבר עם בחורה, אתה רוצה לשדר סטטוס גבוה. ולשדר סטטוס גבוה זה לא להיות ג'יימס בונד ולהיות אדיש כזה, ולעמוד בצד במועדון. לא, זה לא סטטוס גבוה, זה פשוט טמטום.

 

לצורך העניין, כגבר בעל סטטוס גבוה אתה צריך לשדר ביטחון עצמי גבוה. זאת אומרת, שכשאתה מדבר עם בחורה ואתה מתקשר איתה, אתה רוצה לדבר כאילו אתה בטוח במה שאתה עושה. כאילו אתה יודע שמה שאתה אומר זה חכם וטוב. תדאג לעמוד זקוף, תשמור איתה על קשר עין, תדבר עם הידיים, תדאג לשנות את הטונציה בהתאם למה שאתה אומר, תדאג לא לשדר נזקקות (היא לא ההזדמנות האחת והיחידה שלך) ועוד טריק חשוב שאנחנו יכולים ללמד אותך זה שתדמיין שכל מה שאתה אומר זה הדבר הכי חשוב שהבחורה שמעה כל היום!


 

ב. נושאי שיחה

כשגבר מכיר לראשונה בחורה שני הצדדים מדברים על כל מיני נושאים, במטרה לנסות להבין מי עומד או עומדת מולם.

 

אבל בהיכרות הראשונית יש נושאים שאנחנו לא ממליצים לך להיכנס אליהם כי הנושאים האלה באיזשהו מקום יכול להיות שהם עמוקים וחשובים, אבל הם לא ממש יעזרו לך לייצר משיכה.

 

הנושא הראשון הוא פוליטיקה. כי פוליטיקה זה משהו שתמיד אתה תמצא מישהו להתווכח איתו עליו. גם אם אתה מסכים עם מישהו אתם תתווכחו על זה. וגם אם אתה ממש אוהב ומתעניין בפוליטיקה (ואפילו רוצה להיות חבר כנסת בעתיד), זה לא אומר שאתה צריך לדבר על זה עם הבחורה. לא כל דבר שאתה אוהב, צריך לדבר עליו בדייטים הראשונים.

 

כי צריך להסתכל על התמונה הגדולה. ובתמונה הגדולה, בהמשך, כשתהיו בזוגיות תוכל לדבר איתה על כל דבר שאתה רוצה ואוהב, אבל בדייטים הראשונים אתה רוצה ליצור משיכה מינית, ונושאים פוליטיים בהחלט לא יעזרו לך בזה.


הנושא השני זה טראומות וחוויות עבר לא נעימות. כל שיחה על הנושאים האלו היא מיותרת, אלא אם כן אתה משתף את זה כסיפור קצר שאתה מדבר על איך התגברת עליו.

 

לצורך העניין, אתה יכול לשתף בקטנה שסבלת מחרדות כלשהן כשהיית צעיר יותר ושהצלחת להתגבר עליהן. אבל באמת שאין צורך להתחיל לחפור בסיפורים על איך פחדת לצאת מהבית כשהיית בן 15 ועל השיחות שלך עם הפסיכולוגית.

 

לא כל בחורה שתצא איתה אתה חייב להפיל עליה עכשיו את המעמסה הזאת של להגיד לה מה עברת בחיים שלך ואיזה חיים קשים היו לך ואיזה מסכן אתה. זה מכבה משיכה, זה עלול לעורר רחמים וזה מיותר.  

 

והנושא השלישי שיכול לחבל לך בדייט ולהרוס משיכה זה דיבור על אקסים, כמובן. כשאתה מדבר על אקסים אז המיקוד הוא לא עליך. המיקוד הוא על בן אדם אחר. אז איך אתה יכול לגרום לבחורה להימשך אליך כשהיא מדמיינת מישהו אחר? וחוץ מזה גם יכול מאוד להיות שהדיבור על זה יכניס רגשות שליליים שיהרסו את כל האווירה בדייט ...

 

אז על מה כן לדבר?

דבר על נושאים יותר מעניינים שמכניסים את שניכם לאנרגיה של כיף, של שחרור, של צחוק, של התרגשות כמו: טיולים, דברים כיפים שאתם עושים, הרפתקאות, קעקועים (אם לאחד מכם יש) מסיבות. כל הנושאים האלו שיכולים לייצר רגשות חיוביים ולהזכיר לבחורה איזה כיף זה להיות משוחררת וחסרת מעצורים יכולים גם ליצור משיכה מינית.

 

ג. לשחק עם המתח

הדבר הבא שאתה רוצה לעשות כדי ליצור משיכה מינית זה לדעת איך לשחק עם מתח, ובמיוחד אנחנו מתכוונים פה למתח מיני.

 

הרי יצירת מתח אנחנו יכולים ליצור סתם על ידי איזושהי ציפייה למשהו. אתה יכול לספר לבחורה סיפור ואז היא תצפה לסוף. זה נחמד והכול, אבל זה לא מתח מיני.

 

ואם אנחנו מדברים על מתח מיני, אז יש כמה אלמנטים שמרכיבים אותו שחשוב שתכיר. קודם כל זו היכולת שלך לעמוד במתח באופן כללי. זאת אומרת, אם אתה בן אדם שבורח ממתח, אם אתה בן אדם שכל פעם שיש איזשהו אירוע שהוא קצת מביך או לא נעים אז אתה בורח ומתרחק ושובר קשר עין, למשל, אז זה משהו שאתה חייב לעבוד עליו.

 

ואיך תראה לה שאתה מסוגל לעמוד במתח ושאתה לא בורח ממנו? על ידי כך שתדע לשמור על קשר עין, תדע להכיל שתיקות (אם יש איזושהי שתיקה מסוימת אז לנשום, להסתכל לבחורה בעיניים, להיות נינוח, להרפות את הגוף, לתת לה להגיד משהו, לא לזרז את השיחה), לדבר לאט יותר, לתקשר לאט יותר.

 

אלמנט נוסף וחשוב הוא מגע. אם אתה רוצה ליצור מתח מיני אז ברור שמגע עושה את העבודה, כי קודם כל מגע זה אחד מהדברים שיוצרים את ההורמונים האלה שדיברנו עליהם. כשאתה נוגע בבחורה - משתחררים הורמונים. זה קורה. וזה אחד מכלי הפלירטוט הכי יעילים שיש.


 

ועוד אלמנט ביצירת מתח מיני ומשיכה מינית זה טיזינג שלילי. אתה רוצה ללמוד לפלרטט גם בדרך שתגרום לבחורה להרגיש לפעמים אי נוחות למספר רגעים, כשאתה עושה את הכל בהומור, כמובן. כי התחושות האלו יכולות לתת לשיחה שלכם ספייק בהמשך.

 

אז מה זה אומר בתכלס טיזינג שלילי? אם הבחורה אומרת משהו שנשמע לך קצת מוזר כמו "אני לא אוהבת קפה" או "אני לא אוהבת את הים", המטרה היא להגיב בהומור אבל בסוג של עקיצה קלילה כמו "טוב, היה נעים להכיר..."

 

וגם אם תראה שהבחורה בשוק או נעלבה טיפה, אסור לך להיבהל ולשדר שאתה לא עומד במתח (זוכר? חייב לעמוד במתח שנוצר). אתה תחייך והיא תבין שזו הייתה רק בדיחה.

 

אבל הרעיון הוא שלא צריך כל הזמן להחמיא לבחורה ולהגיד לה כמה שהיא מוצאת חן בעיניך. אפשר וכדאי לעקוץ ולרדת עליה בקטנה על דברים שהיא מספרת או עונה לאורך השיחה.

 

ולסיכום, חשוב לנו שתדע שכל העניין בלהיות גבר מושך זה לא להצטרך משהו מהבחורה, אלא להבין שאוקיי, אם אני אעשה את הפעולות הנכונות היא תימשך אליי, ואם היא לא תימשך אליי אז אני אלמד ואשתפר לפעם הבאה.

 

אבל אם אתה עדיין חושש ולא יודע איך ומאיפה להתחיל ללמוד לפלרטט, איך ליצור מתח עם בחורה שמוצאת חן בעיניך ואיך לעמוד בו, אז אנחנו יכולים להגיד לך שאתה לא חייב להתמודד עם זה לבד!

 

ב"תקשורת אמיתית" פיתחנו שיטה שעזרה כבר למאות גברים להצליח בתחום הזה, ובכלל בכל חיי הדייטינג שלהם.

 

אז אם היית רוצה לשמוע קצת יותר פרטים לגבי השיטה ואם זה מתאים לך ולראות באמת איך אנחנו יכולים לעזור לך - אנחנו מזמינים אותך לשיחה בה נבין בעזרת היועצים המנוסים שלנו איפה אתה נמצא כרגע מבחינת חיי הדייטינג שלך, ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להגיע לתוצאות שאתה רוצה.

666 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page