top of page
חיפוש

המדריך לגבר המטופח - טיפים חשובים לגבי המראה שלך

הסבתות שלנו היו אומרות שגבר צריך להיות קצת יותר יפה מקוף. ואולי זה היה נכון בתקופה ההיא, אבל בתקופה של היום מראה חיצוני זה משהו שהוא בהחלט תופס משמעות לא קטנה מבחינת נשים.

 

היום, גבר שרוצה להצליח עם בחורות או שרוצה לעשות רושם ראשוני טוב על בחורות ועל אנשים באופן כללי, חשוב מאוד שידאג למראה החיצוני שלו, ובעיקר בעיקר שידאג לטיפוח שלו, לנראות, לריח ולכל הדברים שיוצאים מתוך זה.

 

בבלוג היום אנחנו הולכים לתת לך טיפים חשובים שתוכל ליישם כבר עכשיו לגבי הטיפוח שלך ולגבי שיפור המראה החיצוני שלך, כדי שתוכל להרשים בחורות ולמשוך אותן.

 




הרבה פעמים אנשים חושבים שכל העניין של טיפוח ומראה חיצוני זה יותר קשור לבחורות, אבל זה ממש ממש לא נכון. גם אנחנו, כגברים בעולם של היום בשנת 2024, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו משקיעים בנראות שלנו ובחיצוניות שלנו לא פחות ממה שאנחנו משקיעים בפנימיות שלנו ובעתיד שלנו.

 

ומעבר לזה, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו גם משאירים רושם ראשוני טוב על העולם שבו אנחנו נמצאים ובמקומות שאליהם אנחנו יוצאים.

 

בין הטיפים והנקודות שניגע בהם עכשיו, אנחנו הולכים לדבר על דברים שחשוב שתשים לב ותדאג להם וגם על כמה דברים מביכים (מזל שאתה קורא את הבלוג הזה לבדך)

 

השיער

הדבר הראשון שנדבר עליו זה על שיער. והכוונה היא לא רק השיער שיושב לך על הראש, אלא על שיער באופן כללי!

 

אז בוא ניגע רגע בפרטים הקטנים, כדי שתבין בדיוק על מה אנחנו מדברים –

1. הראש

באופן כללי, כדי לוודא שהשיער נראה טוב, גברים שמשקיעים בעצמם הולכים פעם בשבועיים – שלושה להסתפר. הם הולכים לספר מקצועי ומשקיעים את הכסף שלהם כדי שהוא יספר אותם, או שאם הם יודעים לעשות את זה טוב לבדם – אז הם מסתפרים בעצמם בבית.

 

אבל לצערנו, יש היום כל כך הרבה בחורים וגברים שפשוט השיער שלהם נראה קטסטרופה, ואף אחד לא אומר להם על זה כלום.

 

והעניין הוא שהם אפילו לא יודעים. ולמה הם לא יודעים? בגלל שאבא שלהם מסתובב עם שיער כזה, והוא לא מטפח את השיער שלו, או בגלל שכל החברים שלהם רוקיסטים עם שיער ארוך, ומפוזר ומקורזל (למרות שחשוב לציין שיש בחורות מעטות שכן אוהבות את זה), והם פשוט לא נראים טוב...

 

אז איך תדע מה מתאים לך ואיפה לסדר את השיער?

כנס לגוגל, תרשום פשוט 2024 hair styling או "תסרוקות שיער לגברים" או משהו בסגנון הזה, ותתחיל לבדוק מה מבין התסרוקות המקובלות היום נראית לטעמך ויהיה לך הכי נוח להסתובב איתה. אחר כך תמצא לך ספר שאתה ממש ממש אוהב (או תסתפר בעצמך אם זה הקטע שלך) ותדאג לסדר את השיער שעל הראש בהתאם לסגנון שבחרת.

 


 

2.  האף

בוא נדבר רגע על השיער באף שלך. וכשאנחנו אומרים שיער באף - אנחנו מתכוונים כמובן לשיערות שבולטות ויוצאות לך מהאף.

 

זה אחד מהדברים שהכי מעיד על חוסר מודעות שאנחנו רואים - אנשים שפשוט מסתובבים ושיערות יוצאות להם מהאף. זה פשוט נראה מגוחך!

 

אז רגע לפני שאתה ממשיך לקרוא, תעשה בבקשה טובה לעצמך ותלך לראי לבדוק מה המצב אצלך. אם יש לך שיערות שמבצבצות מהאף – כדאי שתדאג להוריד אותן. אתה יכול להוריד עם מכשיר מיוחד שהוא כמו מכונת גילוח קטנה, אתה יכול עם פינצטה, בעזרת קוסמטיקאית מומחית עם שעווה או כל אפשרות אחרת שאתה מכיר.

 

כן, זה עלול לכאוב, אבל המראה שלהן כשהן יוצאות מהאף נראה נורא ומרחיק בחורות.

ואת הבדיקה הזאת אתה חייב לעשות כל בוקר מול הראי, כשאתה מתארגן לצאת מהבית.

 


3.  הגבות

הרבה גברים נבהלים כשהם שומעים על "לעשות גבות". זה נשמע מאוד נשי ולא קשור.

אבל כשאנחנו מדברים על גבות זה לא אומר שאתה חייב ללכת לקוסמטיקאית כדי שתסדר לך את הגבות כמו שצריך.

 

גם אנחנו לא עושים את זה, אנחנו לא הולכים לקוסמטיקאיות. אבל במינימום של המינימום, לקחת פינצטה ולוודא שבאמצע אין שיערות. זה לא הגיוני שהשיערות של הגבות יהיו מחוברות אחת לשנייה. זה לא יפה, זה לא אסתטי, זה לא נראה טוב, ובחורות שמות לב לדברים האלה, בחורות שמות לב לפרטים האלה, גם אם הם נראים לך קטנים.

 

4.  הזקן

בדיוק אותו הדבר כמו שיער על הראש, אתה רוצה לוודא שהזקן שלך מטופח. אם אין לך זקן בכלל אז תתגלח כל בוקר (או ערב לפני השינה), ואם יש לך זקן אז תוודא שהוא באורך שמתאים לך.

 

לפעמים אנחנו רואים אנשים עם זקנים מאוד מאוד רחבים שהם פשוט לא מטופחים. כשיש זקן ארוך צריך לוודא שמטפחים אותו - צריך לשים עליו קרמים וכל מיני שמנים, וצריך לוודא שמסרקים אותו.

 

ואותו דבר לגבי הגברים שמסתובבים עם זקן קצר כזה, מתולתל, מדובלל שפשוט נראה מוזנח, לא נראה טוב. אפילו נראה כמו שיערות ערווה (ואנחנו לא רוצים שהשיערות על הפנים שלנו יראו כמו שיערות ערווה) ובחורות שמות לב לזה.

 

אז גם כאן - להיכנס טיפה לגוגל, להתחיל לחקור, להתחיל לראות איך אנשים יפים נראים, איך הם מתלבשים איך הם דואגים לפנים שלהם, איך הם דואגים לתסרוקת שלהם, ולהתחיל לבחון איך אתה יכול להתאים את עצמך לזה.

 

אם אתה מסדר את הזקן שלך לבד תוודא שיש לך מכונת גילוח טובה או מכונת תספורת טובה שתעזור לך ויהיה לך נוח בעצם להשתמש בה (ואתה יכול גם להסתכל ביוטיוב איך לעשות את הדברים האלה), תוודא שיש לך פינצטה טובה בבית, ג'ל מתאים וכל כלי או תכשיר שאתה יכול להיעזר בהם על מנת שהשיער על הראש ועל הפנים שלך יראה טוב ומושך.

 


5.  ומה עם יתר הגוף?

חשוב גם לטפח את השיערות שבשאר הגוף שלך, ולא רק את השיערות על הפנים. אם לצורך העניין שיערות בית השחי שלך עפות לכל עבר אז תדאג שיהיו לך פחות שיערות בבית השחי או שהן יהיו יותר מסודרות.

 

אותו דבר עם השיערות שיש לך על החזה – אם יש לך יותר מדי שיערות או שהן ארוכות ומבצבצות לך מהחולצה תדאג להוריד קצת, לקצר או באופן כללי לסדר אותן שלא יופיעו להן ככה פתאום דרך החולצה להגיד "היי", כשתיגש להתחיל עם בחורה...

 

כנ"ל גם לגבי השיערות שלמטה... אי אפשר להסתובב עם פלומה ולצפות שבחורות יבואו וכאילו לא יראו. רוב הנשים היום מגלחות למטה, וחשוב שגם גברים ישמרו על אסתטיקה. אולי לא לגלח לגמרי, אבל כן לשמור על אורך שהוא יהיה סבבה. ואורך סבבה זה אומר שיהיו שיערות קצרות (ורק שתדע שכשאתה מקצץ את השיערות למטה זה כאילו מגדיל טיפה את האיבר. זה נותן זווית כזאת שהאיבר נראה גדול יותר...)

 


הריח

הנקודה השנייה שאנחנו רוצים לדבר עליה, והיא חשובה לא פחות, זה על ריח. וואו כמה שזה קריטי, כמה שבחורות שמות על ריח אתה לא מבין בכלל...

 

אתה יכול להיות הבן אדם הכי חתיך בעולם, נראה טוב, מתאמן בחדר כושר, מדהים, יודע לפלרטט, מתקשר עם בחורות וזורם איתן לשיחות מדהימות! אבל אם יש לך ריח רע מהפה והבחורה תריח את זה – נגמר.

 

איך היא תנשק אותך?? זה לא הגיוני שזה יקרה.

 

והרבה פעמים גברים לא מודעים לזה שיש להם ריח פה רע. פשוט לא מודעים לזה. לפעמים יש אפילו כל מיני בעיות, מיצי קיבה וכל מיני דברים שגורמים לריח פה רע, וזה לא באחריותנו כל כך. אבל אם אתה יודע שאתה סובל מאיזושהי בעיה שגורמת לריח רע מהפה או אם אתה מעשן, תוודא תמיד שיש איתך מסטיקים או תרסיס כזה שעוזר להתגבר על הריח.

 

ומבלי להיכנס לעניינים רפואיים, תוודא בכללי שאתה מטפל בעצמך גם מבחינה רפואית שמלכתחילה לא יהיה ריח רע מהפה (או מהגוף בכלל), וכמובן תדאג להקפיד על צחצוח שיניים כל בוקר וכל ערב.

 



חוץ מזה – דיאודורנט ובושם!

גם דיאודורנט ובושם הם מאוד מאוד חשובים, במיוחד לחבר'ה שעושים ספורט ואנשים שהם פעילים. תוודא שאתה שם אחד מהם, לפחות, לפני שאתה יוצא מהבית.

 

ואם אתה יודע שיש לך נטייה להזיע יתר על המידה - קח איתך דיאודורנט בכיס או בתיק, ומדי פעם כשאתה מזיע יותר אז תשים עליך עוד. זה לא הגיוני לגשת להתחיל עם בחורה כשבית השחי שלך מסריח מזיעה. זה הדבר הראשון שהבחורה (בלית ברירה) תשים לב אליו וזה פשוט ידחה אותה.

 

כשבחור עם ריח גוף רע ניגש לבחורה, הדבר הראשון שהיא חושבת לעצמה אוטומטית זה "הוא לא דואג לעצמו. איך הוא ידאג לי? איך הוא ידאג לנו? ובטח גם הבית שלו מלוכלך". ועם מחשבות כאלו למה שהיא תרצה להכיר אותך? איך היא תרצה לבוא אליך הביתה או לקחת אותך לחבר'ה או למשפחה שלה?

 


ודבר אחרון וחשוב – כביסה!

מגבת ומצעים לא יכולים לשמש אותך יותר משבוע גג. המגבת נרטבת ומתמלאת חיידקים, המצעים מתמלאים בזיעה שלך מהלילה (או בעוד נוזלי גוף שאחריהם בוודאי שרצוי להחליף אותם), ולכן בשביל לשמור על היגיינה וריח טוב אתה חייב לדאוג להחליף אותם בסדינים ומגבות נקיים.

 

והגרביים מה איתם? תאר לך שאתה מגיע עם בחורה הביתה אחרי שהייתם בדייט, אתם נכנסים לסיטואציה אינטימית, מתחילים להוריד את הבגדים, ואז אתה מוריד את הנעליים...

אם הגרביים שלך מסריחות – נגמר העסק. היא לא תשכב איתך באותו רגע וגם לא תחזור לבדוק פעם נוספת אם השתנה משהו.

 

לכן, חשוב מאוד שתדאג גם לגרביים נקיות ומכובסות בכל בוקר, או אם חזרת מפעילות ספורטיבית כלשהי אז גם להחליף לגרביים חדשות, וכמובן כמובן – אחרי מקלחת לפני שאתה יוצא לדייט.

 


הבריאות שלך

בוא נדבר רגע על למה מראה חיצוני הוא חשוב -

כשאנחנו מסתכלים על המראה החיצוני של בחורה - על גוון העור שלה, על צבע השיער שלה, על איך שהיא נראית, על איך שהיא הולכת, הביטחון העצמי שלה וכולי וכולי, אנחנו מקבלים אינדיקציה לגבי רמת הבריאות של הבחורה, והסבירות שאנחנו יכולים להמשיך איתה את ה"שושלת".

 

ולמה בחורות מבוגרות או שמנות לא מושכות את מרבית הגברים? בגלל שבחורה מבוגרת פחות פורייה, וזה משפיע עלינו מבחינה אבולוציונית. ובחורה שהיא מלאה או שמנה היא גם נתפסת כלא בריאה. ואנחנו אומרים לעצמנו - אוקיי, אנחנו רוצים ילדים "מוצלחים". אנחנו רוצים שהילדים שלנו יהיו כמה שיותר יפים, כמה שיותר בריאים, שיהיה להם כמה שיותר סיכויי הישרדות.

 

ואותו דבר לגבי בחורות – כשבא אליהן גבר שנראה טוב, לא עם עודף משקל גבוה ולא רזה מדי, נקי ומטופח, חסון, שרירי וחזק הן תופסות אותו מבחינה אבולוציונית ככזה שיכול להביא אוכל הביתה ולהגן עליהן, על הילדים שלהם ועל הבית בעתיד.

 


אז תנסה להביא את עצמך למצב שאתה נראה הכי טוב שאתה יכול. ואמנם לא כולנו יכולים להיראות כמו דוגמנים, אבל כל בן אדם יכול להיראות טוב. ככה אלוהים ברא אותנו, ככה נוצרנו עם הגוף הזה, עם הפנים האלה, עם היכולות האלה.

 

תוודא שהשיער שלך נראה טוב. תרגיש חופשי לשים ג'ל, להתחיל להשתמש בפן, להתחיל להשתמש במסרק. תדאג לשגרת טיפוח, תדאג לניקיון ולבישום, תאכל בריא, תתאמן...

 

תתקלח כל בוקר, ואחרי כל מקלחת תדפוק על עצמך כמה שפריצים של בושם.

תשקיע לפני שאתה יוצא, ולא רק לדייט. תשקיע לפני שאתה יוצא לכל מקום, ואפילו גם כשאתה נמצא בבית.

 

תתחיל להשקיע בכל זה לאט לאט. הרבה אנשים שמתחילים בבום להשקיע ולעשות את הכל לא מחזיקים מעמד לאורך זמן. אז תוודא שאתה לאט לאט מכניס עוד דבר פה, ועוד דבר שם, לפי מה שנוח לך, וכל הדברים האלו פשוט יעזרו לך גם יותר עם נשים וזה יעזור לך בצורה חברתית גם הרבה הרבה יותר.

 

אבל אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל לדאוג לכל זה לבדך, והיית רוצה ליווי והדרכה אחד על אחד עם מאמן שלנו, שעבר דרך דומה – אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

 

בשיחה הזאת אנחנו נבין בעזרת היועצים המיומנים שלנו בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך וההשפעה של המראה החיצוני שלך עליהם, ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה על הכל.

 

 

355 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page