top of page
חיפוש

למה אפליקציות היכרויות לא עובדות לך (ומה האלטרנטיבה)

הרבה גברים מתפתים להתחבר לכל מיני אפליקציות, ואפילו לשלם בשביל זה הרבה מאוד, בניסיון להכיר בחורות שמוצאות חן בעיניהם. בפועל, הם לא באמת מצליחים להכיר מישהי וסתם מבזבזים לעצמם זמן וכסף.

 

היום בבלוג נדבר על כל העניין הזה של האפליקציות – הטינדר, הפייסבוק, האינסטגרם וכו', ונסביר למה בעצם האפליקציות האלו לא עובדות לך, ולמה עדיף שתשקיע את המאמצים שלך בהיכרויות פנים מול פנים ולא בהיכרויות באונליין.

 


לפני שנתחיל, אנחנו נגזים ונאמר שכדאי לך למחוק את האפליקציות האלה כבר עכשיו.

 

בתכלס, מבחינת ההצלחה עם נשים באונליין רק בערך 10% מהגברים יוצאים בערך עם 80-90% מהבחורות שנמצאות באינסטגרם. מה שאומר שלך נשאר לשחק עם איזה 10% מהבחורות שתוכל לבוא ולהכיר אותן, או אפילו רק שיהיה לך מאץ' איתן עוד לפני בכלל שאנחנו מדברים על ההיכרות.

 

למה זה לא עובד?

הדבר הראשון שחשוב שתדע בנוגע להיכרויות אונליין זה שיש באפליקציות האלו תחרות עצומה. בנוסף, יש שם גברים שנראים מאוד מאוד טוב, ולכן לבחורים שנראים ממוצע יהיה קשה להשיג שם מאטצ'ים, ועוד יותר קשה יהיה להם לצאת לדייטים, ובמיוחד עם בנות יפות.

 

אתה חייב להבין משהו חשוב - הבחורה הממוצעת מקבלת עשרות פניות ביום, מאות פניות בחודש מגברים חדשים וזרים, שמוכנים לנסוע עשרות קילומטרים בשבילה, לשלם עליה בדייטים ואפילו להשליך את עצמם עליה ולהכיר אותה לכל מטרה שהיא.

 

במציאות, כשבחורה מכירה מישהו פנים אל פנים ברחוב, בבר, בחדר כושר אולי, היא לא מסתמכת כל כך על מראה חיצוני. היא בודקת את התגובות שלו, את ההתנהגות שלו ושוקלת עם עצמה אם היא מוכנה לצאת איתו לטווח ארוך כזה או אחר.

 

אבל באונליין הדבר הראשון שבחורות רואות זה איך אתה נראה, לכן הסיכוי שבחורה תענה לך או לא נשען בעיקר על המראה החיצוני שלך.

 

והתחרות גם כן נכנסת לכאן. אפליקציות ההיכרויות מפוצצות בהרבה בחורים שלא רק שהם נראים מאוד מאוד טוב (כי הם דוגמנים והם שרירנים והם פשוט נראים מאוד מאוד טוב), הם גם יודעים איך להצטלם בצורה כזו שתגרום להם להצליח ליצור משיכה אצל הבחורה, ולכן לרוב הם יהיו הראשונים (ולפעמים גם היחידים) שיקבלו מאטצ'ים ומענה מצד בחורות.

 

לעומת זאת, במפגש פנים אל פנים לבחורה יש כל כך הרבה אפשרויות לעוף עליך בגלל תחומים ששניכם אולי אוהבים, בגלל הבטחון העצמי שהיא תראה בך, בגלל הכריזמה שלך, הנוחות שאתה מייצר איתה ועוד הרבה דברים שימשכו את תשומת הלב שלה ככה שיהיה פחות איכפת לה רק מאיך שאתה נראה, ויהיה לך הרבה יותר סיכוי ככה להכיר אותה ולשים את עצמך הרבה מעל לבחורים שמתחילים איתה באינסטגרם ובפייסבוק.



כל האמת בפנים

יצא לך לשמוע על בחורים שנפגשו עם בנות שנראו שונה לחלוטין מאיך שנראו בתמונה שהעלו לטינדר? אולי גם לך זה קרה?

 

בכל האפליקציות האלו גברים ונשים מעלים תמונות על מנת למשוך את הצד השני. הבעיה היא שאין דרך לדעת אם התמונות האלו אמיתיות או עדכניות. התמונות שאתה מציג והתמונות שהיא מציגה יכולות להיות תמונות עם פילטר מסוים, תמונות ישנות מלפני כמה שנים כשהייתם צעירים יותר, כשהייתם בכושר וכו' וכו'.

 

במציאות זה לא יכול לקרות, אתה רואה מול מה יש לך עסק. היא מוצאת חן בעיניך? אתה פשוט יכול לגשת ולהתחיל איתה.

 

בהיכרות פנים אל פנים אתה רואה אותה באמת, אתה שומע את סגנון הדיבור שלה, אתה רואה את ההתנהגות שלה ויודע אם אתה נמשך אליה.

 

יש לכם פה את היכולת להכיר אחד את השנייה על סמך הכלים והמיומנויות שיש לכם בתקשורת פנים אל פנים, כדי לגרום למה שקורה ביניכם כאן במציאות להגיע למקום ששניכם תרצו.

 



יש יתרונות לכל זה

להיכרות פנים אל פנים יש לא מעט יתרונות, והיתרון הראשון זה שאתה מתפתח אישית בנוסף לזה שאתה מכיר את הבחורות על אמת. ולמה הכוונה?

 

ברגע שיש לך את הביצים לשים את עצמך מול בחורה ולתקשר איתה וליצור איתה איזושהי מערכת יחסים ותקשורת כזו או אחרת, אתה עוזר לעצמך לפתח יותר ביטחון עצמי, אתה מפתח אצלך את הכריזמה ואת הכלים להכיר בחורות באופן קבוע.

 

בנוסף לזה, כשאתה מכיר בחורות פנים מול פנים, אתה יוצא מאזור הנוחות שלך וככל שאתה יוצא יותר מאזור הנוחות שלך, ככה אתה מפתח לעצמך עור של פיל שיכול להתמודד עם סיטואציות שונות כאלה ואחרות.

 

הנקודה הבאה שהיא יתרון מאוד מאוד משמעותי להיכרויות פנים מול פנים על פני היכרויות באונליין היא הפשטות. להכיר בחורות פנים מול פנים זה פשוט מאוד.

 

ובשביל להבין את זה, בוא נדבר רגע על היכרויות באונליין – דבר ראשון אתה צריך שלשניכם יצא מאץ'. דבר שני, היא יכולה להפסיק להתכתב איתך מתי שהיא רוצה בלי להגיד לך, ואתה תישאר ככה בלי כלום ופתאום היא תיעלם כי היא תכיר איזשהו בחור אחר. אתה צריך תמונות מאוד מאוד יפות ולדעת לבנות את הפרופיל שלך ולשבת במשך שעות על גבי שעות כדי שהוא יראה נורמלי. אתה גם תצטרך להשקיע הרבה כסף בצלם שיצלם אותך ויעשה לך תמונות יפות, ובנוסף אתה תצטרך ללמוד איך להתכתב (זה לא פשוט, יש לזה הרבה מאוד חוקים)

 

לעומת זאת, כל מה שאתה צריך לעשות כדי להכיר בחורה פנים אל פנים, זה לדעת לדבר. זה הכול. אתה לא צריך לדעת איך הטינדר עובד, אתה לא צריך לדעת איך הפייסבוק עובד. כל מה שאתה צריך לדעת לעשות זה לדבר באמצעות הפה שלך.

 

כמובן שאתה צריך לעשות את זה בצורה טובה, אבל עדיין זה הרבה יותר פשוט להכיר פנים אל פנים, כי כשאתה מדבר איתה פנים אל פנים היא לא יכולה להיעלם לך, כאתה מדבר איתה פנים מול פנים היא לא יכולה להפסיק לענות לך פתאום, היא כאן.

 


אז אנחנו ממליצים לך בחום לסגור את האפליקציות (ואולי כמו שאמרנו בהתחלה – פשוט למחוק אותן), לצאת להכיר ולהכניס לחיים שלך בחורות שמוצאות חן בעיניך כבר מהשנייה הראשונה. ואם אתה מרגיש שאתה זקוק לעזרה בשביל לדעת איך לפנות לבחורה בצורה נכונה או איך לייצר שיחה שתגרום למשיכה – אנחנו מזמינים אותך לבוא ולדבר איתנו!

 

בקישור למטה תשאיר פרטים לשיחה חינמית לגמרי עם אחד מהיועצים שלנו.

כשבשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם ולהכיר בחורות אמיתיות במציאות.

 

220 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page