top of page
חיפוש

למה בחורות מאבדות עניין בגברים?

הרבה גברים משקיעים בקשר עם בחורה שמעניינת אותם והם רוצים אותה – בין אם לקשר קצר ובין אם לקשר ארוך ומשמעותי. אבל באיזושהי נקודה הבחורה מאבדת עניין והם לא מצליחים לזהות מה גרם לזה ואיך לעצור את ההתדרדרות.

 

אז את הבלוג של היום אנחנו הולכים להקדיש לנושא הסופר סופר קריטי הזה, כדי שאתה תדע מה הן הסיבות העיקריות שזה קורה, ומה אתה יכול לעשות כדי להימנע מהן!




בתכלס יש הבדל גדול בין איך שגברים מאבדים עניין, לאיך שנשים מאבדות עניין, כי באופן כללי אנחנו שונים מבחינת עולם הדייטינג שלנו ומבחינת המיניות שלנו.

 

ויכול להיות שהיו פעמים שחווית את זה בעצמך. נניח שהכרת מישהי במועדון, הזמנת אותה לדרינק, ישבתם בצד, אפילו התנשקתם כבר. אבל ברגע שהיא קמה חזרה לרקוד היא פתאום זרמה עם מישהו אחר שניגש אליה, ונראה ששכחה ממך לגמרי.

 

אז מה קרה שם? למה אחרי שהשקעת בה והגעתם גם למצב אינטימי כלשהו היא פתאום חותכת? מה עשית שגרם לזה? ואולי זה בכלל לא קשור אליך?


ואיבוד העניין הזה אצלה יכול לקרות בשנייה, בדקה, ב-10 דקות או ב-10 שנים. הכל תלוי בסיטואציה שבה אתה מכיר את הבחורה.


אם אתה מכיר אותה במועדון, סביר להניח שזה יהיה מהר יותר. אם אתה מכיר אותה ביום-יום, סביר להניח שזה יהיה איטי יותר. ואם אתם במערכת יחסים, זה כנראה יהיה איזשהו תהליך שיבנה לאורך זמן. אבל לאבד עניין היא יכולה לא משנה מתי.

 

אז בוא נדבר על 5 הסיבות העיקריות שבגללן נשים מאבדות עניין בגברים –


1. נזקקות

הסיבה הראשונה שיכולה לגרום לבחורה לאבד עניין היא נזקקות. כשגבר משדר נזקקות והבחורה מזהה את זה זו תהיה נפילה תהומית.

 

ברגע שהגבר משדר לה שהוא זקוק לה, שהוא חייב אותה ושהיא האחת בשבילו, אז כל הערך שהוא בנה לעצמו, כל הערך שהוא הביא מאוד מאוד קשה כדי להשיג אותה, פשוט יורד בבת אחת.

 

ויכול להיות שדיברת עם בחורה, עשית עליה רושם ראשוני ממש ממש טוב, ופתאום בהודעות אתה יוצא נזקק - אז זהו, מה שעשית בהיכרות הראשונית כבר לא רלוונטי, כי אתה שידרת נזקקות והעניין פשוט צנח למטה.




 

2. חוסר גבריות

הסיבה השנייה שנשים מאבדות עניין בצורה קריטית זה חוסר גבריות. אנחנו בשנת 2024 כבר וגברים עדיין לא משדרים גבריות. 


באופן כללי אנחנו, כבני אדם, אמורה להיות לנו גם את האנרגיה הנשית וגם את האנרגיה הגברית. ולגברים היום חסרה האנרגיה הגברית, עד כמה שזה יכול להישמע לך מוזר.


הרבה גברים לא יודעים מה הם רוצים מעצמם ומה הם רוצים מהחיים שלהם. ואם אנחנו חושבים על זה, נשים הן כן רוצות להיות באנרגיה הנשית שלהן כשהן מתקשרות עם גבר או כשהוא מפלרטט איתן. והאמת היא שמשיכה לא יכולה לקרות אם האישה צריכה להיות בצד הגברי שלה.


האנרגיה הגברית מרובה בעיקר בקבלת החלטות רציניות, בלקיחת יוזמה, בלעשות מהלכים, בלהוביל. ולצערנו, הדברים האלה חסרים אצל הרבה גברים היום. וגבר כשהוא מנסה לתקשר עם בחורה והוא מנסה למשוך אותה, אם לא יהיה לו את הגבריות הזאת, סביר להניח שזה לא יעבוד. סביר להניח שהבחורה תאבד עניין.

 

אז יכול להיות שדיברת עם הבחורה, עשית רושם ראשוני מצוין ופתאום הייתה חסרה הגבריות הזאת, ולכן המשיכה והעניין ירדו באופן משמעותי.



3. חוסר החלטיות

הסיבה השלישית שנשים מאבדות עניין בגברים, זה חוסר החלטיות.


כי בינינו, מה הבעיה לקבל החלטה? למה כל הזמן צריך לשאול את הבחורה מה היא רוצה? פשוט תגיד לה "אנחנו הולכים לראות סרט כזה וכזה.. מה דעתך?" זהו. לא צריך את כל השאלות של "מה בא לך לעשות?" או "איזה סרט בא לך לראות?" או "מה בא לך לאכול?" הן יישמחו שאתה תיקח את המושכות ותוביל.

 

כמובן כל זה עם התחשבות בדברים שאתה יודע שהיא אוהבת או לא אוהבת. נניח לא תיקח בחורה לסרט אימה אם אתה יודע שהיא חרדה מסרטים כאלו, ולא תיקח בחורה למסעדת בשרים אם היא טבעונית ואין לה שם שום אפשרות אחרת שמתאימה לה.


ובאופן כללי זו נקודה חשובה ונכונה גם להיכרות ראשונית וגם למערכות יחסים. גברים שלא מקבלים החלטות, פשוט מורידים את זה לבחורות באופן כל כך גדול.

 

4. אדישות

נשים לא אוהבות אדישות, ולכן הסיבה הרביעית שיכולה להוריד להן מבחור זה אם הוא אדיש או אטום רגשית.

 

וזו נקודה מאוד רלוונטית לעולם של היום, כי בתור גברים מלמדים אותנו ש"רגישות זה לחלשים, תראה שאתה חזק, תהיה חזק אחי".


ובפועל לא מלמדים אותנו איך לעבוד עם הרגישות שלנו. ותכלס, זאת השפה שהבחורה מדברת. הבחורה מדברת את שפת הרגשות, בחורה היא יצור רגשי. ולכן כשאנחנו לוגיים ואדישים לרגשות שלנו, הבחורה מרגישה כאילו היא מדברת אל קיר, ובוא נגיד שזה לא עוזר למשיכה.




 

5. אגרסיביות יתר

הסיבה החמישית והעיקרית שבגללה נשים מאבדות עניין, זו אגרסיביות יתר. זה פשוט כי עשית משהו שמתחת גבול ולא התנצלת או שהחזקת אותה חזק מדי, או שהובלת אותה חזק מדי במקום שלא היית צריך להוביל.


ויש הבדל עצום בין אסרטיביות ודומיננטיות לבין הטרדה מינית (יש לנו סרטון שלם בערוץ שלנו שבו אנחנו מסבירים על איך להימנע מהטרדה מינית)

 

וספציפית לגבי הנקודה הזאת, אז יכול להיות שאתה מקדם עניינים כשהבחורה עוד לא מוכנה. ולכן במקום שבו אסרטיביות יכולה להיות תכונה מאוד מושכת, זה דווקא מוריד כי לא עשית את זה בזמן הנכון ולא היית קשוב למסרים המילוליים של הבחורה או לתנועות הגוף שמשדרות שהיא לא בעניין, וזה מרגיש לבחורה אגרסיבי ולא נעים.



ואם היית רוצה ללמוד שיטה שלמה של איך לגשת לבחורה, להכיר ולהיות מודע לסימנים שמאותתים לך שהבחורה מאבדת עניין, לדעת איך להרים אותו בחזרה ולגרום גם לה להשקיע בך, וכל זה בלמידה מסודרת ומובנת ובתרגול שטח עם מאמן אישי אחד על אחד - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

 

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

 

593 צפיות0 תגובות

コメント


bottom of page