top of page
חיפוש

נושאי שיחה מיניים (שמובילים למיטה...)

יש משהו שהרבה גברים קצת מפחדים להתעסק בו, וזה כל העניין סביב נושאי שיחה שמובילים לכיוון מיני, לסקס.

 

אז החלטנו להקדיש את הבלוג של היום בשביל שאתה תדע מאילו נושאי שיחה כדאי לך להימנע ועל אילו נושאים אתה כן רוצה לדבר בשיחות שלך עם בחורות פנים אל פנים, כדי שתיווצר תקשורת טובה שגם תקדם אתכם לסקס!



 

אז יש שתי סיבות עיקריות ללמה גברים חוששים לגעת בנושאים מיניים בשיחה עם בחורה שמוצאת חן בעיניהם, והראשונה שבהן זה שהרבה גברים חושבים שהם חייבים לדבר על סקס בצורה מאוד מאוד ישירה, וזה מפחיד אותם. ולמען האמת - הגיוני שזה יפחיד אותם. והסיבה השנייה זה שהם מפחדים ככה להטריד מינית, וכמובן שאפשר להבין גם את זה עם כל הסביבה שאנחנו חיים בה.

 

בבלוג של היום נלמד אותך איך כן לקחת את השיחות שלך עם בחורות לנושאים מיניים מבלי להתעסק בנושא הספציפי של סקס, אלא יותר לעשות את זה מתחת לרדאר כדי שגם יהיה לך הרבה יותר קל להוציא את זה אל הפועל ולקדם שיחות שמובילות לסקס ביותר קלות וגם כדי שזה לא יהיה מפחיד.

 

אל תדבר על זה

אם אתה רוצה שהשיחה בינך לבין בחורה שמוצאת חן בעיניך תתקדם למקום אינטימי של סקס אתה לא רוצה לדבר על הנושאים הבאים :


א. פסיכולוגיה

הנושא הראשון שאתה לא רוצה לדבר עליו זה כל העניין הזה של פסיכולוגיה. ומה זאת אומרת פסיכולוגיה? כשאתה יוצא עם בחורה לדייט או כשאתה מנהל איתה שיחה פלרטטנית אתה לא רוצה להיות הפסיכולוג של הבחורה, זה ששומע את כל הבעיות שיש לה בחיים ואת הדברים שקרו לה עם האקס, ואת הדברים שקרו לה עם הבחור שהיא יוצאת איתו עכשיו. זה לא מעניין אותך. הצרות שלה בחיים לא מעניינות אותך.

 

בשלב הזה של ההיכרות אתה לא הפסיכולוג שלה. אתה בחור שבודק אופציה לפתח מערכת יחסים עם אותה הבחורה ומערכת היחסים הזו הולכת לכיוון אינטימי, וההיפך מאינטימיות זה פסיכולוגיה.

 

כשאתה מתעניין יותר מדי בבעיות של הבחורה ומייעץ לה מהם הדברים הכי טובים שהיא יכולה לעשות כדי לפתור את הבעיות שלה (כי אתה בחור כל כך מדהים שרוצה שיהיה לבחורה הזו טוב), אז אתה שם על עצמך בעצם את ה"כובע" של הפסיכולוג ולאו דווקא את ה"כובע" של הבחור שהיא תרצה לשכב איתו.

 

כי בחורות לאו דווקא רוצות לשכב עם הפסיכולוגים שלהן, אלא הן רוצות לשתף ולפרוק ולקבל איזושהי עצה טובה ולקבל כתף שאפשר לשים עליה את הראש. ובקשר כזה אתה כנראה לא תקבל את מה שאתה רוצה, שזה מקום אינטימי וסקסי עם הבחורה או בסופו של דבר אולי אפילו מערכת יחסים שמתחילה מסקס.

 

ואם לרגע נדמה לך שכל מה שאנחנו עושים זה ללמד איך לצאת לסטוצים, אז חשוב לנו שתדע שזה הכי רחוק מהמציאות. אנחנו מלמדים גברים איך לבנות מערכות יחסים משמעותיות עם נשים. ואי אפשר לבנות מערכות יחסים משמעותיות עם נשים שמתבססות רק על תקשורת ורבלית. בדרך כלל מערכת היחסים הרומנטית מתחילה אחרי שסקס קורה, ואז שני בני הזוג מפסיקים את החיפושים אחרי פרטנרים נוספים או מפסיקים למקבל.

 

אז אם אתה רוצה לשכב עם הבחורה תימנע מלדבר איתה על נושאים שהם הבעיות שלך או שלה, כשאתם משתפים אחד את השני, כי זה מוביל את המערכת יחסים הזו למקום יותר אפלטוני. כלומר מקום שסקס כנראה לא יקרה בו.



 

ב. בנאליות

דבר שני שאתה לא רוצה לדבר עליו זה נושאי שיחה בנאליים. מה זה אומר נושאי שיחה בנאליים? אנחנו מגדירים אותם כנושאי שיחה שהיית יכול לנהל בשיחת מסדרון כזו.

 

אתה מכיר את זה שאתה נגיד עובד בעבודה ופתאום פוגש איזה חבר או איזושהי קולגה ואתה כזה "אה, מה העניינים אחי? מה איך עוברת תקופת המבחנים? מה אתה עושה בחיים? מה חדש היום אצלך?"

 

נושאי השיחה האלה של "שיחות מסדרון" אלו נושאים שאתה רוצה להימנע מהם כי הם משעממים והם בנאליים והם לא בונים בינך לבין הבחורה איזשהו קשר עמוק יותר.


נושאי שיחה של שיחות מסדרון משאירים את הקשר באיזושהי רמה שטחית מסוימת של "היי אחי, אני מכיר אותך. מה קורה? נעים מאוד איזה כיף לראות אותך, ביי"... אבל בדרך כלל כשרוצים לרדת יותר לעומק ולפתח מערכת יחסים יותר אינטימית ועמוקה כדאי להימנע מנושאי השיחה האלה ולגשת ישר לנושאי שיחה שהם עמוקים יותר.


אז אם אתה תופס את עצמך בזמן איזושהי תקשורת עם בחורה שאתה מעוניין בה בצורה מינית מנהל שיחה בכיוון של "מה קורה? מה חדש אצלך עכשיו? איך עברה תקופת המבחנים?" או כל מיני שאלות כאלה שאתה יכול לנהל עם אנשים רנדומליים או אפילו עם בני משפחה שלך, עדיף לעזוב את זה ולשנות את השיחה למקום יותר מעניין ולמקום שאפשר לפתח ממנו תקשורת יותר אינטימית ויותר עמוקה.

 

ג. סקס באופן מילולי

דבר שלישי שאנחנו לא ממליצים לחבר'ה שמתחילים בתחום הזה של הפלירטוט עם נשים לעשות זה לדבר על סקס באופן מילולי. כלומר, באופן מאוד מאוד ישיר.

 

כשאתה נמצא בדייט עם בחורה, דייט ראשון או שני, ואתה לאו דווקא עדיין בטוח במיניות שלך וגם הבחורה היא טיפה ביישנית ונראה שאפילו קצת קשה לה ככה לזרום, לא היינו ממליצים לך לדבר על נושאים מיניים, על הרפתקאות מיניות שלך או על הרפתקאות מיניות שלה, כי זה יכול לגרום ליותר מבוכה ויותר התרחקות מסיטואציה מינית שתקרה ביניכם.

 

וגם אם הבחורה מקבלת את הנושא הזה של מיניות וסקס ואתם נכנסים לשיחות, והיא מדברת על דברים מיניים ואפילו אולי נראה שהיא טיפה מתחממת בשיחה עצמה וגם אתה מתחמם ועניינים מתחממים ביניכם בזמן הדייט עצמו, לבחור חסר ניסיון יהיה קשה לקחת את היוזמה הזו ולקדם את העניינים עם הבחורה אליו הביתה.


והסיבה שזה קורה זה שככל שהעניינים מתחממים בתקשורת עצמה ככה הבחורה יכולה להיכנס לתוך מחשבה של "אוקיי, דיברנו על סקס כבר כל כך הרבה ושנינו חרמנים, אבל מה אם אני אגיע אליו הביתה, ואני לא כל כך ארצה פתאום? מה אם אני אגיע אליו הביתה ואני פתאום ארגיש לא כל כך בנוח?" זה בעצם שם המון המון לחץ מיני על הבחורה, שהיא עוד לא כל כך סגורה על זה שהיא יכולה להרגיש בטוחה בנוכחות שלך, וזה יכול לגרום למצב שהיא סוג של תרגיש לא בנוח לזרום איתך הביתה והסקס פשוט לא יקרה.


אם כבר מה שכדאי לעשות זה כן לחמם את השיחה ולהעלות אותה מבחינה מינית מבלי להעלות את הנושא של סקס לשולחן (ויש לנו מלא סרטונים בערוץ היוטיוב שלנו על איך לפלרטט עם בחורה, איך לגעת בבחורה, איך לגרום לזה שסיטואציות מיניות יקרו וכו' וכו') וכאן בבלוג נרחיב על איך בעצם לפלרטט עם בחורה מבחינה מילולית.


 

אז על מה כן לדבר?

אם אתה רוצה שהסיכויים שסקס יקרה ביניכם יעלו – אלו הנושאים שכן כדאי לך לדבר עליהם עם בחורה שמוצאת חן בעיניך :

 

1. טיולים והרפתקאות

הנושא הראשון שכדאי לך לדבר עליו עם בחורה זה טיולים והרפתקאות. אתה בעצם רוצה בתקשורת שלך להוביל את השיחה למקום הרפתקני וחווייתי, למקום ספונטני.

 

לספר סיפורים על טיולים וחוויות שאתה חווית ולהעביר את זה ברגש לבחורה, לשאול אותה על טיולים וחוויות שהיא עברה ומצבים שבהן היא הייתה ספונטנית (זה גורם לה לחשוב ולהיזכר במצבים האלה שהיא הייתה בהם ספונטנית וכיפית וחוותה חוויות מעניינות), ואז זה מכניס אותה למצב רוח ספונטני ואתה מאוד מאוד רוצה שהבחורה תהיה במצב רוח ספונטני, אם אתה רוצה לזרום עם הבחורה אחרי הדייט אליך הביתה.

 

כמובן שאתה רוצה שזה יהיה משהו שהוא ספונטני וכיפי, וככל שהיא תהיה במצב רוח יותר ספונטני וחווייתי כך יש הרבה יותר סיכוי שהיא תשמח לזרום איתך אליך הביתה אחרי זה בצורה ספונטנית.

 

לכן, לנהל את השיחה על חוויות ודברים ספונטניים ששניכם חוויתם זה מצוין! תשתדל לשתף על עצמך כדי שהבחורה תרגיש שהיא יותר מחוברת אליך, אבל כמה שיותר להפנות את השאלות אליה ואת החקר אליה כדי להכניס אותה למצב רוח ספונטני יותר.




 

2. אלכוהול

נושא השיחה השני שכדאי לך לדבר עליו בדייט עם בחורה או כשאתה ניגש ומפלרטט זה אלכוהול, ובכלל דייטים שמעורב בהם אלכוהול.

 

אלכוהול, באופן כללי, הוא משחרר עכבות. הוא למעשה עוזר לנו להיפטר מכל מיני חסמים אישיים וחברתיים. הוא עוזר לנו לעשות את מה שאנחנו רוצים לעשות, אבל אנחנו לפעמים שמים על עצמנו כל מיני בלוקים ומחסומים ולא מאפשרים לעצמנו לעשות את זה.

 

אז דייטים במקומות שמעורב בהם אלכוהול זה מצוין מצד אחד, ומצד שני לנהל שיחות על משקאות אלכוהולים זה מצוין גם כן, כי בעצם זה הוכח מחקרית שכשאנחנו מדברים על אלכוהול אנחנו גם כן נזכרים במצבים ספציפיים שאנחנו יותר ספונטניים, חווייתיים, עושים דברים שאולי ביום יום לאו דווקא היינו עושים או דברים מסוימים שלאו דווקא היינו מספרים עכשיו לכל החברים שלנו שעשינו (אבל עשינו את זה בגלל ששתינו כמה כוסות).

 

אז באופן כללי לדבר על סיטואציות שבהן מעורב אלכוהול ולהיות בסביבה שיש בה אלכוהול זה דבר מעולה אם אתה רוצה שיהיה סקס בסוף הערב.

 

3. איפה אתה רוצה שזה יקרה?

נושא שיחה שלישי ששווה שתדבר עליו, אם אתה רוצה שהשיחה תזרום למקום של סקס עם הבחורה, אלו נושאי שיחה שקשורים למקום שבו סקס יכול לקרות ואתה מתכנן בתוך הראש שלך איפה המקום הזה יכול להיות.

 

אם אתה רוצה לשכב עם הבחורה בסוף הדייט אצלך בבית, לצורך העניין, אז נושאי שיחה שקשורים לבית שלך ולדברים שיש בתוך הבית שלך יהיו מצוינים, כי אתה תוכל להשתמש בנושאים האלה באמצע או בסוף הדייט כסוג של תירוץ כדי לזרום עם הבחורה למקום שרצית שסקס יקרה בו (בבית שלך) מבלי לדבר על זה בצורה ישירה.

 

לדוגמה, אם יש לך מרפסת מגניבה עם נוף מדהים אתה יכול לספר על זה לבחורה במהלך הדייט, ואז כשהדייט נגמר אתה יכול לשאול אותה "מה דעתך שנזרום לראות את הנוף מהמרפסת שלי?"

 

אתה לא צריך להגיד "טוב, אז הדייט הסתיים עכשיו. מה דעתך שנקפוץ אליי ונעשה דברים שאנשים שובבים עושים ביחד?" ברור שזה יכול להיות נחמד וזה יכול לעבוד אם אתה מנוסה ויודע להגיד ולעשות את זה עם טון חצי רציני וחצי מתבדח, אבל בשביל גברים שקצת פחות עם ניסיון של לזרום הביתה אחרי הסקס, עדיף שזה לא יהיה בצורה ישירה, אלא דרך משהו שדיברת עליו באמצע הדייט.

 

נושאים נוספים שאפשר לדבר עליהם זה בעלי חיים שיש אצלך בבית, תמונות, משהו מסוים שיש לך בתוך האוטו (אם אתה רוצה לזרום לאוטו), נרגילה, כלי נגינה שאתה יודע לנגן עליו, ועוד אלף ואחד דברים. 


עכשיו, יכול מאוד להיות שהבחורה כזה לא הרגישה כל כך בנוח איתך, והדייט לא היה כל כך מוצלח כמו שאתה חושב, והיא תגיד לך "לא אני מצטערת, תודה רבה, זה פחות מתאים לי בדייט הראשון", וזה בסדר. אנחנו מקבלים את זה. הכל חייב לבוא בהסכמה וברצון של שני הצדדים.



4. קעקועים

נושא רביעי שמצאנו שמאוד מאוד נחמד לדבר עליו אם את רוצה שסקס יקרה זה קעקועים. לדבר על קעקועים שיש לך או על שלה, אם יש כאלו.

 

והסיבה שזה עובד טוב זה גם כי זה משהו שטחי, וגם הרבה גברים ונשים נמשכים לזה וזה נחשב נועז, וקצת קינקי. כמובן שיש גם אנשים שפחות נמשכים לזה, אבל אם לך או לבחורה יש קעקוע כזה או אחר שווה לדבר עליו, להחמיא, לדבר על הרגע הזה שהחלטתם לעשות את הקעקוע – זה בדרך כלל יגרום לבחורה (במידה ויש לה קעקוע) להיזכר איזה כיף היה לה כשעשתה משהו נועז או להבין מהסיפור שלך איזה כיף ומרגש זה לעשות דברים נועזים.


בנוסף, כשיש קעקוע לאחד מכם זה כבר יכול לעזור לך עם נגיעה עדינה שלא תתפרש כמשהו מיני וישיר, כשאתה מבקש לגעת בקעקוע עם האצבע (שלך עליה או שלה עליך) ולראות איך היא מגיבה למגע שלך.

 

5. נושאים שקשורים לזה

הנושא החמישי הוא קצת למתקדמים יותר. הוא מתאים יותר לאנשים שמרגישים בנוח עם כל העניין של מיניות וזה גם מתאים לאנשים שהם יותר קליברטיביים, אנשים שיש להם אינטליגנציה חברתית יותר גבוהה, ושהם יכולים להבין מתי הבחורה בעניין ומתי לא.

 

הנושא החמישי קשור לנושאי שיחה שקשורים בסקס, אבל זה לאו דווקא סקס עצמו, וזה גם כן יכול מאוד להעלות שלב מבחינת החימום שאתה והבחורה נמצאים בו.

 

אז אתה לאו דווקא רוצה לדבר על סקס עצמו, כי זה לממש נועזים ולחבר'ה שהם מאוד מיומנים בתחום הזה ויודעים מה לעשות, אבל כן על הדברים שמסביב לסקס כמו מסאז'ים, כמו נשיקות, יכול להיות אולי קצת בקטנה על אוננות ודברים קינקיים שאתם אוהבים.

 

כמובן שאת כל זה נעשה בגבול הטעם הטוב ובדרך מכבדת, ואתה חייב להיות מדויק עם זה ולוודא שלאורך כל הדרך אתה שם לב איך הבחורה מגיבה - האם היא אוהבת את נושא השיחה הזה או שהיא משנה נושא, האם היא מביעה קצת אי נוחות ואם היא מביעה אי נוחות אז מיד להפסיק לדבר על הנושאים האלה.


 

ואם היא מביעה אי נוחות בשלב הזה, סימן שהיא פשוט לא הטייפ קאסט של הבחורות שיזרמו על הדברים האלה בדייט הראשון או השני, וסביר להניח שתצטרך לבנות קצת יותר בטחון וקירבה ביניכם או שאתה פשוט עוד לא כל כך קידמת את הדברים בהדרגה ואתה עוד לא כל כך יודע איך לבנות את החימום הזה של הפלירטוט מהבחינה הזו שתוביל את הבחורה להרגיש בנוח לדבר על נושאים כאלה.

 

ואם היית רוצה ללמוד שיטה מסודרת שתראה לך איך לבנות את החימום ואיך לפלרטט נכון עם בחורות עד מצב שיוביל לדייטים, לשיחות שמקדמות לעניינים מיניים ואפילו למערכת יחסים רצינית - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

 

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

711 צפיות0 תגובות

コメント


bottom of page