top of page
חיפוש

סימנים שהיא מתחילה איתך

הרבה גברים חושבים שעצם זה שהם גברים אז הם היחידים שצריכים להתאמץ כשהם מתחילים עם בחורה, וזו טעות. בפועל גם נשים וגם גברים רוצים למצוא זוגיות, כך שאיפשהו צריך למצוא את דרך האמצע.

 

מטרת הבלוג היום היא לעזור לך להבין מהם הסימנים שבחורה עושה כשהיא מסמנת לך שהיא מתחילה איתך או כשהיא רוצה שאתה תתחיל איתה.


בבלוג של היום נגלה לך את כל הסימנים שאתה צריך להיות ערני אליהם, כשאתה רוצה להתחיל עם בחורה שמוצאת חן בעיניך -

 

מי מעוניינת?

השאלה הראשונה והחשובה שמעסיקה הרבה גברים שיוצאים לאיזשהו מקום - איזה בר או מועדון, או אולי אפילו מתאמנים בחדר כושר זה איך אפשר לדעת איזו בחורה מעוניינת שיתחילו איתה ומי לא מעוניינת?

 

אז הדבר הכי חשוב שאתה צריך לשים לב אליו זה איזשהו קשר עין. בחורה בדרך כלל שרוצה היא לא תבוא ותגיד לך "אני מעוניינת שתתחיל איתי", היא יותר תרמוז לך. ולכן אתה צריך קודם כל לשים לב לשפת הגוף שלה.

 

אם אתה בחדר כושר, לצורך העניין, תנסה לשים לב אם הבחורה שאתה מעוניין בה מציצה עליך קצת, אם אתה רואה שכשיש את המבט ביניכם אז יכול להיות שהיא תחייך או שיהיה לה את המבט הנבוך הזה שמוריד את הראש, וזה אומר כנראה שהיא מעוניינת בך.

 

אבל אתה חייב לזכור שהסיכוי שהיא תיגש אליך יותר נמוך. זאת אומרת, היא תרמוז לך יותר במטרה שאתה תבוא אליה. היא תיתן לך איזשהו סימן מסוים, בין אם זה בקשר עין, בין אם זה בחיוך, בין אם זה במבט המובך קצת... היא תיתן לך איזשהו רמז של "בוא תיגש אליי", או אולי היא באמת תיגש אליך, אבל היא תרצה שאתה תיקח את המושכות אחרי זה באיזשהו אופן.

 

ואיך תשים לב לכל הסימנים האלו - פשוט תפקח עיניים! כשאתה נמצא ברחוב, בחדר כושר או בכל מקום אחר, פשוט תסתכל. תוציא את האוזניות מהאוזניים, תוציא את העיניים מהפלאפון שלך, תסתכל מסביבך, כי יש שם בחורות כנראה שרוצות, ואתה לגמרי פספס אותן כי אתה לא ניגש בעצמך.

 




איך לדעת אם היא מעוניינת אחרי שניגשת?

בוא נגיד שהתגברת על הפחד וניגשת והתחלת עם בחורה, איך היא תסמן לך שהיא מעוניינת בשיחה, למרות שאתה זה שיזמת באופן ראשוני?

 

אז דבר ראשון, גם פה שפת הגוף של הבחורה זה משהו שייתן לך אינדיקציה מאוד ברורה על ההתחלה. כלומר, האם היא עונה לך ומסתכלת לך בעיניים? האם היא מחייכת אליך או שהיא כזה יותר "שחרר לי את החיים. אני כבר רוצה לעוף"?

 

הדבר שני זה שיתוף הפעולה שלה. אם אתה שאל אותה שאלה והיא עונה לך, והיא מדברת אליך, והיא אפילו קצת מתקרבת, זה נותן לך אינדיקציה שכנראה היא בעניין שלך. אבל אם היא עונה לך תשובות קצרות, לקוניות, של "כן" או "לא" או "יותר מאוחר", תשובות מאוד ענייניות, מאוד "תן לי לעוף", אז זה סימן שהבחורה לא מעוניינת ומנסה לסגור את השיחה וללכת.

 

אז תזכור שככל שהבחורה יותר משתפת פעולה, שואלת גם חזרה ומתעניינת גם בך, זה לגמרי אומר שהיא שם ומעוניינת.

 


למה היא מצפה?

אז נגיד שהבחורה לגמרי מתעניינת, היא שולחת סימנים, היא נוגעת, היא מתקרבת וכו' וכו'.... מה היא מצפה שיקרה עכשיו?

 

ברגע שהבחורה דיברה איתך, ענתה על השאלות שלך, התעניינה בך בחזרה וכבר יש שיחה, כנראה שאת הצעד הסופי האחרון של "אתה רוצה לצאת איתי?" או "אפשר לקחת את הטלפון שלך?" היא לא תעשה. היא מצפה ממך, הגבר, לעשות את הצעד.

 

זאת אומרת, אפילו אם היא זו שהתחילה איתך, התחילה לדבר איתך, קשקשה איתך, היא רוצה שכאילו את החיזור הסופי לפחות של לקחת את הטלפון שלה, לשאול אותה אם בא לה להיפגש, להחמיא לה קצת כמו "וואי, את ממש מוצאת חן בעיניי, אני אשמח להכיר אותך קצת יותר" – אתה תעשה!

 

היא מצפה שבסופו של דבר, גם אם היא זו שיזמה והתחילה איתך, אתה תיקח את המושכות הסופיות, את השורה התחתונה. ואם לא תעשה את זה, היא למעשה אומרת לעצמה "אם עד עכשיו פלרטטתי איתו, דיברתי איתו, הראיתי לו שאני רוצה, והוא לא לקח את הטלפון שלי, כנראה שהוא לא רוצה". ויש מצב שאתה כן רוצה, אבל את הצעד הסופי לא עשית, וזה סתם יהיה פספוס.

 



לאיזה סוג של גבר נשים ניגשות?

ברור וידוע שנשים נמשכות יותר לגברים שהם כריזמטיים, עם ביטחון עצמי, שככה יודעים מה הם שווים, אבל לא רק. בסופו של דבר זה יושב על איך הגבר גורם לבחורה להרגיש.

 

נשים באופן כללי ניגשות ומתחילות עם גברים שאיתם הן מרגישות יותר בנוח. כשבחורה רואה שהגבר שמולה מחייך אליה, אם אמרה איזה משהו והוא ענה לה בצורה נעימה, בצורה מכבדת, בצורה שהיא מצחיקה אותה (אפילו אם הוא לא בדיוק הטעם שלה) אם הוא גורם לה להרגיש טוב. אבל אם, לצורך העניין, היא יצרה עם הבחור קשר עין והוא הסיט את המבט, היא לא תרגיש בנוח לגשת אליו.

 

איך כדאי להגיב?

נניח שקלטת שהבחורה שולחת לך סימנים, ואולי היא אפילו אמיצה מספיק בשביל לגשת אליך ולשאול אותך שאלה רק בשביל להתחיל לדבר איתך, או שהיא זו שהציעה לך חברות בפייסבוק נניח, איך כדאי לך להגיב כדי שהיא תרגיש בנוח איתך ותבין שגם אתה בעניין?

 

אז דבר ראשון שחשוב שתזכור זה שקודם כל תמיד צריך לנסות להוביל את השיחה לדו-שיח, לשאול אותה שאלות.

 

עכשיו, גם אם אתה מדבר איתה והיא לא ממש עונה תשובות, ואתה לא בטוח, ואתה לא סגור, אם ניסית להסתכל על שפת הגוף שלה, ניסית לדבר איתה ולייצר שיח, ואתה לא בטוח וזה לא כל כך זורם אבל אתה כן מעוניין בה - פשוט תשאל אותה!

 

אתה יכול, לצורך העניין, להגיד לה בכנות משהו כמו "תקשיבי, אני שלחתי לך הודעה ככה, ואני לא כל כך מבין אם את כן בעניין או לא בעניין. תדעי לך שאת מוצאת חן בעיניי ואני אשמח להכיר אותך יותר. זה משהו שהוא רלוונטי?"

 

והרבה גברים חושבים שלהגיד בצורה ישירה כזאת יכול להיראות קצת נואש, בטח כשהבחורה לא כל כך מגיבה בהבנה שלהם, אבל הרעיון הוא לא לשלוח הודעה בקטע של "תקשיבי, שלחתי לך הודעה ולא ענית. אני לא יודע מה לעשות. תגידי לי אם את רוצה אותי..." אלא הודעה כנה של "מצאת חן בעיניי, רציתי להכיר אותך". הודעה כזו מראה שיש לך ביטחון, יש לך עמוד שדרה ואתה לא מפחד להגיד לה את האמת.

 

ואחרי שניסית הכל בצורה יותר מרומזת, בצורה יותר עדינה, בצורה יותר חמודה ועדיין לא הבנת, אז אין לך מה להפסיד. זה או שאתה מנסה את הצורה הישירה או שכאילו תוותר ואז חבל, כי יש מצב שהיא כן רוצה ואתה לא כל כך מצליח להבין. או כי היא לא מובנת או כי אתה לא הבנת את הסימנים שלה, כי בוא נודה על האמת - תקשורת בין אנשים היא לפעמים דבר קצת מסובך. אז אל תפספס בגלל ביישנות או חוסר הבנה שלך

 



 למה להיכנס לאזור הידידות?

הרבה גברים שמתחילים עם בחורות מנסים להשיג את מספר הטלפון עם שאלות כמו "מה דעתך שנחליף טלפונים בקטע ידידותי ונתאמן יחד?", אם למשל הכירו בחדר הכושר.

 

זאת אומרת, שמלכתחילה הם שמים את עצמם באזור הידידות, במקום להיות ישירים ולהבהיר לבחורה שהם רוצים אותה בקטע אחר. ומבחינת הבחורה, ברגע שאתה מנסה להחליף איתה מספר טלפון בקטע ידידותי, כמו לקבוע אימונים משותפים, היא חושבת לעצמה "אוקיי, הוא לא רוצה אותי. אז אני אפגש איתו, אבל בגלל שהוא לא מעוניין בי אני אצא עם מישהו אחר".

 

וחוץ מזה, ברגע שגבר אומר "בואי נכיר בתור ידידים", כדי להוריד קצת את המתח ולקבל את הטלפון של הבחורה, זו גם איזושהי מניפולציה שהוא מפעיל לבוא ולעשות איזושהי פעולה, בין אם זה להציע להיפגש או בין אם זה להחליף איתה את הטלפונים. הוא מפחד אז הוא עושה איזשהו משהו עקלקל כזה, "בואי נעשה את זה בתור ידידים" או "בואי ניפגש סתם לכוס קפה בשביל הפאן", ובצורה הזו זה סתם מניפולציה שהיא דוחה ולא מושכת.

 

גברים שעושים את זה בעצם מנסים להכניס את עצמם לתוך החיים של הבחורה, להחליף את הטלפון, לנסות לצאת איתה בצורה ידידותית, למרות שבפועל הם רוצים משהו מעבר לידידות, וזה פחות מוערך וזה הרבה פחות גברי.

 

אבל אם אותו בחור היה אומר לה רק "בואי נחליף טלפונים בשביל שנוכל להתאמן" (בלי ה-"בקטע ידידותי") זה היה משאיר את התקשורת ביניהם במקום קצת עמום ומסקרן. זאת אומרת, הבחורה שואלת את עצמה "הוא רוצה אותי? הוא לא רוצה אותי?", ואז סביר להניח שאם הבחור מוצא חן בעיניה היא כן הייתה מנסה לבדוק מה יכול לצאת מזה כשהם נפגשים לאימונים.

 

ואימון משותף לא אומר בוודאות שתהיו זוג או שתשכבו. אבל זה בהחלט יכול להוביל להיכרות שתיקח אתכם לשם, להבדיל מהצעה ל"קטע ידידותי".

 


ואם היא לא בטעם שלי?

נגיד שאתה הולך עם חברים לאיזה מועדון, אתה עומד ליד הבר ופתאום ניגשת אליך בחורה ואומרת לך ככה בשיא האומץ "אתה שומע? אתה נראה טוב. הייתי שמחה שנכיר"

אבל הבחורה הזאת ממש לא הטעם שלך ומצד שני, מן הסתם, אתה לא רוצה לפגוע בה.

 

אז דבר ראשון, חשוב שתזכור שזה לא משנה מי עומדת מולך - אם היא לא הטעם שלך, מבנה גוף או אופי שלא מתאים לך או לא משנה מה... זה משהו שאמור להחמיא לך. היא חושבת שאתה חמוד, אתה מוצא חן בעיניה, היא רוצה קשר איתך. אז קודם כל תתייחס אליה יפה, בכבוד, בנימוס, ואפילו תודה לה על המחמאה שנתנה לך.

 

הדבר השני, אחרי שהודית לה בכבוד, אתה יכול להרחיק אותה מהחברים שלך כדי לא להביך אותה, ופשוט להגיד לה בכנות ועם פירגון כלשהו משהו כמו "את מקסימה, אבל זה פחות מתאים לי" או "את אחלה בחורה, אבל אני יוצא עם מישהי".

 

כל דבר שיגרום לה להרגיש בנוח עם מה שעשתה ולא יגרום לה להרגיש מושפלת, אבל גם יבהיר לה שאתה לא מעוניין להכיר אותה, יהיה טוב בסיטואציה כזאת.

 



לסיכום, בחורות שולחות לנו המון סימנים כשהן מעוניינות בנו. תתחיל לפקוח עיניים בסביבה שלך, תנסה לקרוא רמזים מבחורות שאתה מעוניין בהן. תהיה כנה ותציע להן בצורה ישירה בלי לפחד. זה התפקיד שלך, הן מצפות לזה. ואם התחילה איתך מישהי שלא בטעם שלך – סרב בנימוס, כמו שהיית רוצה שתתנהג אליך בחורה שאזרת אומץ לגשת אליה ואתה לא הטעם שלה.

 

אבל אם אתה מרגיש שעדיין לא תצליח לזהות בעצמך מי כן בעניין שלך, ולא תצליח לזהות סימנים ותרצה שנעזור לך ללמוד את זה דרך השיטה שפתחנו עם מאמן אישי וצמוד בשטח אחד על אחד - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

 

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

 

719 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page